Hele loggen vil ikke blive smidt herind, da jeg ved hvor træls det er når en tråd har flere hundrede billeder:)
Idéen: Idéen kom da jeg så en post på overclock.net hvor en gut kaldet Jim viste en ny linje af kabinetter frem han planlagde at lave og sælge. Vi snakkede lidt frem og tilbage, og et par måneder senere fik jeg tilsendt et af de allerførste kabinetter lavet. Det var helt sikkert at dette kabinet skulle huse et kæmpe vandkølingssystem, og /lidt/ modding hist og her;) Vandkølingen: Min plan er at tage mig god tid med vandkølingen og kun bruge komponenter af høj standard. Jeg vil have et stille system, som er nemt at servicere. Dette bliver gjort ved at smide 3*360 mm radiatorer ind i kabinettet, og to D5 pumper! Komponenter: Kabinet: CaseLabs M8
Vandkøling: 3*360 mm radiatorer 2*laing d5 vario pumper Bitspower fittings Flere vil følge når jeg finder ud af hvad der skal i den:) Men lad os da komme videre til den sjove del.
Projektet her vil nok ikke blive det hurtigste i verden da skole og lidt andet tager sin tid, men jeg vil da prøve at opdatere loggen tit:D
Ingen sponsor.? Jeg mener, andre herinde har da en sponsor, og hans arbejde er klamhug imo (ingen navne) 😛 , lavet næsten med hammer og mejsel. Dit arbejde er jo altid 100%, glæder mig til at følge arbejdet.
Bruger du de originale kabler til psu.? Hvis ikke kunne jeg godt bruge et af de pci-e stik, jeg mangler nemlig sådan et til min ax850. 😳 Ham jeg købte den af har aldrig lagt det i æsken. Godt jeg fik den til ultra røverpris. 😛 . Bare surt at bruge molex/pci-e adaptere til mit trifire setup.
Jeg har fulgt moddet lidt, ovre på det der anden site du nævner :P
STOR respekt for den finish og kvalitet du arbejder med, og måske ENDNU STØRRE respekt for den tålmodighed du må have .... jeg har knapt nok tålmodighed til at gemme mine kabler ordentligt væk :)
Du har fri i morgen siger du? så kom igang med arbejdet!
EN ting er at jeg ikke har tålmodighed til selv at kaste mig over sådan et projekt. MEN ligefrem at skulle vente på opdateringer, er snart værre endnu :P
Jeg så lige din test af den 3Dconnexion SpaceNavigator mus. Jeg må indrømme at den er imponerende, det er utroligt flydende navigering og man kan let komme til at se alle vinkler.
Er du _helt_ sikker på at verden er klar til sådan et spring i casemodding? Du bliver offer for konspirations teorier hvis du ikke snart holder lidt igen! 😲
#68 Serveren blev hacket for nogle dage siden, og der arbejdes på at få den op igen:) Du kan læse mere på deres facebook, hvor der bliver opdateret status.