""Selvom vi regner med at have siliciumet klar i år, er de Kepler-baserede produkter først planlagt til at gå i produktion i 2012. Vi ønskede at præcisere dette, så folk ikke forventer at det bliver klar i år," sagde Ken Brown, en talsmand for Nvidia via en email udtalelse."
Kan dette evt. skyldes TMSC's 28nm der er lidt forsinket ?
Ser godt nok ud til at der kommer til at gå noget tid inden vi ser dem - Altså i et antal hvor butikkerne rent faktisk har en ordenlig mængde på lager.
Ser godt nok ud til at der kommer til at gå noget tid inden vi ser dem - Altså i et antal hvor butikkerne rent faktisk har en ordenlig mængde på lager.
Det har ingen steder været annonceret at Kepler skulle være klar til retail handel i 2011, det er muligt de har et eksemplar klar til "show" omkring jul, men snakken har hele tiden været at produktion og dedikeret salg først sker på den anden side af nytår og nok først rammer hylderne sent i januar i meget begrænset oplag.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 07-08-2011 00:47:26.
"Between the Fermi generation and Kepler, which we should start shipping by the end of the year, there is about 3x improvement in [double precision] performance per watt. [...] We are about to introduce [our next-generation GPUs]," said Chris Malachowsky, senior vice president of research and co-founder of Nvidia, at the company's GTC Workshop Japan event."
Syntes jeg har ventet længe på at købe GTX570, men mon man skal udsætte dette 😕
#5: For os som overvejer at vente vil det være rart at få det så tidligt som muligt, eftersom at der i starten nok er latterlig få der kommer ud til butikkerne ...
- Man kan vente på Bulldozer som kommer inden for rimelig tid - Så kan man vente på GTX600 serien, som kommer slut i år/start næste år - Og så er vi vel henne hvor LGA2011 snart nærmer sig
Kunne ske man skulle droppe ventetiden, og bare købe nu 😕
#8 Ja og det er jo derfor jeg menere det er ligegyldigt hvornpr det kommer. For inden for computer udstår vil der altid være et eller andet nyt lige om hjørnet. Så derfor kan det ikke betale sig at vente, for du kan vente fra nu af og til dommedag, der vil altid være noget nyt lige om hjørnet.
kan kun være enig med 11# jeg begyndte at kigge på dele til en spille pc i febuar og ventede faktisk helt frem til nu fordi at der skulle komme det ene og det andet. det fandt jeg så ud af at der ikke gjorde. for de dele jeg satte sammen dengang ( i febuar) er stort set det samme som dem jeg lige har valgt. ud over bundkortet som er z68. så det er hvad jeg fik ud af at vente et halvt år. en besparelse på 400 kroner og et nyere bundkort :D og det er altså et komplet system
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tfalkman d. 07-08-2011 15:32:46.
#14: "hvis". Hele året har der ikke været nogen lovning på Kepler skulle komme i retail i 2011.
Yderligere giver kommentaren ingen mening hvis du prøver at hælde "fanboy" perspektiv på det.
Nu har vi altså også noget der hedder en økonomiskkrise der rammer rundt over det hele, så nogle ting er sat ned i gear. Generelt kan jeg heller ikke se problemet, da GTX 470/460/480/570/580 og HD5850/5870/6950/6970/6990 stadig trækker alt rundt ved næsen med mere end respektabel hastighed.
15# Nemlig, selv de kort der snart er 2 år gamle 5850/5870/460/480 er jo rigeligt hurtige, de ligger også kun meget få % efter de "nyeste" kort. Men det er jo også helt samme teknologi, den er bare "rettet" lidt til.