Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2011 23:05:19
Svar/Indlæg:
538/20
Hejsa herinde,
Jeg har for en god måneds tid siden solgt min gamle bil, da den skulle til syn og ikke var 5 potter pis værd. Derfor fik jeg den solgt og derfra skulle man tro den sag var ude af verden - men nej. Da jeg kom hjem (havde ikke været hjemme i nogle uger) kunne jeg se jeg havde modtaget et brev fra henholdsvis Shell og Statoil. Øvv, tænkte jeg, for kunne godt gætte mig til hvad dette handlede om og ganske rigtigt, så har den nye ejer af min gamle Corolla kørt fra 2 benzinregninger og da han ikke har omregistreret bilen endnu, bliver alle breve sendt til mig istedet.
Nu har jeg ikke snakket med Shell eller Statoil endnu, idet cheferne var gået hjem da jeg ringede, men jeg forventer ikke jeg har nogle problemer idet jeg ikke er ejer af bilen mere - det siger min slutseddel ihvertfald. Dog er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal håndtere dette - eneste jeg ved er, at jeg ikke skal betale de rykkere jeg har modtaget.
Er der andre som har prøvet noget lignende før eller som ved hvordan man agerer i sådan en situation?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 09-08-2011 02:37:31.