Jeg har spekuleret lidt i at prøve at se om man kunne spare lidt ved at købe dele uden for dk. har kigget lidt på tyske sider. men er dårlig til sprog så er der nogen gode sidder der også er nemt og forståetligt og billigt.. hvor mange spare så det kan betale sig?:)
Med henblik på kabinetter, er Caseking.de super. Billige og har et større udvalg. Ellers skal du se på http://overclockers.co.uk/ for alm. HW. Jeg har dog ikke sammenlignet priser her.
I DK har vi jo edbpriser.dk, og i Sverige findes der prisjakt.se.
#0 hvis indkøb også gælder i USA, så tror jeg du skal ta et kig på Newegg, eller direkte konkurranter dertil, førhen i tiden var newegg utroligt billige, så hvis de priser på deres ting holder stadig, så er der i vært fald lidt at spare der, specielt hvis du ka snyde din pakke uden om tolden. Eller selv tage hardwaren med personligt fra usa.
og hvad hvis de snubber ens pakker? får man så en bøde eller told eller noget? har ALDRIG prøvet det.. så ville være rartt at være forberedt på hvad der kunne ske hvis nogen havde erfaring..:D
og hvad hvis de snubber ens pakker? får man så en bøde eller told eller noget? har ALDRIG prøvet det.. så ville være rartt at være forberedt på hvad der kunne ske hvis nogen havde erfaring..:D
Du kan sagtens bestille fra USA, dog kommer der told oveni, hvilket kan koste omkring 40% ekstra. Der er en side om det inde på Post Danmark eller lign., hvor priserne og omstændighederne står helt konkret.
Ofte er det ikke billigere end hvis du køber det i Danmark. Flere steder vil de heller ikke sende elektronikvarer til Danmark pga. lovgivning. Hverken TigerDirect eller Amazon kunne sende hertil, men du kan da forhøre dig nærmere ved Newegg og canadiske NXIC.
I tilfælde af, at de ikke sender til Dannmark, kan du evt. prøve den danske version af ShopUSA. De fleste vil sende dertil, så vidt jeg ved.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202158143552 d. 09-08-2011 21:38:53.