Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2011 17:47:16
Svar/Indlæg:
2011/185
Hey hwt.dk
På mandag skal jeg ud til en samtale på en skole, hvor stillingen er pedel. Lønnen skulle lige mellem 25-27000 pr. måned. Arbejdstid er normal mandag til fredag også nogle gange med nogle sene aften lukke vagter når der for går andre ting på skolen end normal.
Nu er det så sådan at jeg ikke har prøvet at være pedel før, men har dog en rimelig ide om hvad det går ud på generelt. Jeg er enelig udlært automekaniker, men da det stadig er svært at finde mekaniker job også, så vil jeg prøve andre græsgange nu.
Så nu er det at jeg spørger evt. andre bruger her på hol om i er pedel eller har været det. Og hvis ja, vil i så dele jeres erfaring som f.eks. hvad har i lavet som pedel og har i evt. nogle gode råd til samtalen på mandag?
Har nemlig gået ledig nu i 2 år og jeg er så træt af at gå som ledig, at jeg bare vil i arbejde nu og derfor vil jeg helst ikke glippe chancen for at blive pedel. Så har i noget, så fyr løs. F.eks. jeres løn, jeres generelle arbejs opgaver og gode råd til en samtale som pedel.
Jeg kan desuden lige tilføje at jeg har snakket med ham om at jeg har mulighed for at komme i praktik og at jeg kan få nogle kurser igennem jobcenteret´. For lige som at hvise min villighed.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 10-08-2011 17:49:02.