-> #0
Jeg har ikke været vildt imponeret over Android tablets, indtil videre. Men Asus Transformer (TF101) og Motorola Xoom er værdige konkurrenter.
Men der er, indtil videre, ikke noget der slår Apples ("lukkede") platform.
Måske det eneste jeg kan komme i tanke om, er film. Filmene skal være i et iTunes-kompatibelt format, ellers skal du installere en App som VLC, der - oprigtig talt - ikke gør det lige så godt.
Hvis dine film er egne rip (hvilket vi naturligvis går ud fra), vil Mpeg4 være passende. Ellers kan programmer som 'Handbrake' ret effektivt re-encode filmene i et format der passer til iPad'ens skærm (der er faktisk et preset til det).
Lir, må være personlig smag. Jeg synes ikke at iPad'en er så liret som mange andre produkter. Men jeg kan godt lide simpliciteten.
Noter, der kan nævnes et program som "Evernote", som også kan snakke sammen med PC/Mac OS udgaven. Noter, kan vist kun synkroniseres med Mail, men det er jeg til gengæld ikke 100 % sikker på.
Den største forskel, for mig, beskriver du ret godt selv. Jeg giver ikke det store for spec. og fine taler, hvis ikke oplevelsen lever op til det. Så jeg mener klart, at iPad 2 er meget smooth i sin brugeroplevelse 🙂
Generelt mener jeg, at iPad 2 er langt foran alt andet på markedet. Også den første iPad, som mange andre producenter har en værdig konkurrent til - men der er langt op til hele "iPad 2 oplevelsen".
Men, det er så bare min mening 🙂
-> #1
Netop. Der er en grund til at prisen er stabiliseret omkring iPad'ens priser. For det er nu en gang det det koster, at lave en "god" tablet. Uanset hvilket produkt man måtte vælge 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 11-08-2011 13:31:20.