Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2011 19:27:24
Svar/Indlæg:
3588/418
Mit SSD-eventyr startede med en OCZ Vertex 2 120gb. Denne blev ved med at fryse, når jeg lavede forskellige ting på computeren (f.eks. Speedtest.net).
Den fik jeg byttet hos OCZ, og den nye, jeg modtog, valgte herefter at gå i panic lock. Tilbage med den igen. Herefter fik jeg krediteret mine penge, og jeg valgte så at købe en Corsair Force GT 120gb.
Windows 7 Ultimate x64 blev installeret på den, og alt så umiddelbart ud til at køre fint på, indtil jeg skulle prøve en speedtest igen. Hver eneste gang jeg kører en test, fryser hele computeren, og jeg må genstarte.
Det samme gælder, hvis jeg skal uploade noget via browseren til en hjemmeside eller lign. Hvis jeg udfører samme upload-proces via min lagerdisk, og en browser der er installeret på lagerdisken, er der ingen problemer.
Det virker som om, at alle 'tunge' opgaver o.lign., der køres over min SSD, får den til at gå i spasser.
Er der andre, der har haft samme problem eller har nogen idé om, hvad problemet kan skyldes.
Jeg mistænker mit bundkort for at være en årsag, da jeg tvivler på, at 3 diske kan have samme fejl skabt af samme årsag.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af mp_3 d. 15-08-2011 19:32:31.