Han vinder ganske vist ikke WRC, og der er sikkert nogle af jer derude der vil påstå at I kører bedre bil eller sikkert har en kammerat der gør, men jeg er da ligeglad. Jeg synes Ken Block er sej 😎
Han vinder ganske vist ikke WRC, og der er sikkert nogle af jer derude der vil påstå at I kører bedre bil eller sikkert har en kammerat der gør, men jeg er da ligeglad. Jeg synes Ken Block er sej 😎
#2 Ja, her i DK ser vi måske ikke meget til ham, men det at han er som "hoved person" i DiRT 2 og 3 er lige meget nok. I sådanne spil synes jeg aldrig der skal være en "hoved person", men det er vel en helt anden diskussion.
Generelt så forstår jeg ham ikke helt, han bruger så meget tid på at lave videoer hvor han drifter i, jo vist, han er ikke nogen slem kører, men hvorfor han ikke drifter til arrangementer, ligesom resten af os, forstår jeg ikke noget af, da han tydeligvis rigtig godt kan lide det.
Nu er det jo ikke kun Kenneth fra Odder der gør sådan noget. Det er jo kæmpe stort.
Og hvad sker der for hans kæmpe trang for anerkendelse?
Han kører godt, vi har fattet det, men hvor godt ved vi jo ikke. Han vinder jo ikke ligefrem WRC gang på gang, og vi ser jo ikke vinderen gå helt amok og lave 10 film.
Kunne han vinde noget drift, som faktisk er det han gør mest i, så ville det være en anden sag.
#8 Eller er man ikke sej/god nok til at vinde, når der også er andre på banen.. Kan man jo altid lave en video hvor man er alene og få det til at se mega sejt ud.. 🤣 🤣 🤣 Der er jo ingen der ved hvor mange fraklip der findes, hvor han bommer.. :no: 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 17-08-2011 14:34:12.
Det er jo svært at sige, men mange af svingene han tager er der kun kørt 1 gang før, det er ret nemt at se pga de sorte striber. Men andre steder er der rigtigt nok mange sorte striber.
Men ser man Gymkhana 3, så ser det hele lidt mere "flydende" ud - som om det der ikke er klippet i det, og han rent faktisk kører det hele i en optagelse.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 17-08-2011 14:37:22.
Hyped eller ej, så har han bare styr på det pis, og om han kan køre bil eller ej? Bare det at han er med i WRC må da vise at han kan, bare fordi man ikke er nummer 1 er jo ikke ensbetydende med at man er dårlig vel?
Det ser da meget godt ud, men når man har forstand på det kan man se at det er klipper sammen fordi der er brugt mange forsøg. Og så gå den på omdrejningsbegrænseren på nogle mærkelige tidspunkter for at lave noget knald ud af udstødningen.
En flot video der imponerer hverdagsmanden, og det er det den skal gøre.