Jeg er på udkik efter et nyt headset

Diverse d.  22. august. 2011, skrevet af strangemaister
Vist: 683 gange.

strangemaister

Superbruger
Tilføjet:
22-08-2011 17:18:54
Svar/Indlæg:
142/24
Jeg er på udkik efter et nyt headset men har ikke fundet noget der er bedre en det jeg allerede har.

Jeg har selv et set Audio fx pro 5.1, Og ja kvaliteten af selve sættet er ik super og derfor ville jeg have et nyt der ikke går i stykker så nemt.

Men Lyden/højtalerne er super i Audio fx pro 5.1 og fordi den har det smarte force feedback funktion kan man virkelig mærke bassen banke ind i hoved, ved andre mærker bliver det nok kaldt subwoofer noget.

Hvis jeg eks. køber Logitech G930 ville jeg så
blive skuffet da den ikke kan spille så højt som Audio fx pro og bassen ville virke lidt flad??..

Audio fx vs Logitech G930 specs:

Audio fx
Driver Unit: 50mm
Impedance: 32O +/-3 O
Sensitivity: 110 dB+/-3dB
Frequency: 20Hz - 20,000Hz

Logitech G930:
Ear cup: up to 26 dB noise isolation
Driver Unit: laser-tuned; 40 mm diameter with neodymium magnet; 15mm diameter voice coil with ferrofluid damping
Frequency: 20 Hz - 20,000Hz

Ja Audio fx har "kun" 5,1 og Logitech G930 har 7,1
Og er wireless.
Specs vinder Audio fx på det meste.
Så jeg ved sku ikke lige hvad der ellers er på marked der er bedre en Audio fx 5,1.
Hvis i eks. har et Logitech G930 og mener at det er forkert det jeg skriver så ville jeg meget gerne høre om det.
Hvis i kender til et andet hedset der bare dur og har perfekt bas som man kan mærke så er jeg også meget villig til at høre det:
Max pris ca 1000kr +- lidt til.
Det skal bruges til Gaming og til at lytte til Musik.
Det skal have en mic.
Og det behøver ikke at være wireless.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af strangemaister d. 22-08-2011 17:19:56.
MuhammadMJensen

Overclocker
Tilføjet:
22-08-2011 18:36:41
Svar/Indlæg:
1019/39
Jeg vil sige gå efter et sæt Edifier det er virkeligt kram, og til pc brug ville jeg gå efter stereo for at få mest for pengene, men hvis det skal være surround har de også sådanne sæt, der bliver du ihvertfald ikke skuffet over bassen 🤣

edit: 😳 Ok jeg må være blevet lidt skør i hovedet af at have feber idag, tja headset bruger jeg ikke så meget, men Sennheiser er mit favorit mærke hvad det angår syntes de leverer en neutral lyd.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af MuhammadMJensen d. 22-08-2011 18:41:11.