Bedre end Hp Probook 6560b?

Diverse d.  23. august. 2011, skrevet af TheisF
Vist: 791 gange.

TheisF

Overclocker
Tilføjet:
23-08-2011 17:30:35
Svar/Indlæg:
470/41
Hej Hwt.

Jeg kan få en Hp probook 6560b (kan ikke finde et link men i får lige specs.
i3-2310m cpu
4gb 1333mhz ram
250 gb hd.
(kan ikke engang finde ud af hvilket grafikkorts som er i)
(vis der er nogle som kan finde et link, har søgt på google efter Hp Probook i3-2310M 250gb, alle sammen er med 320 gb)

af min skole, til 2100 kr. den skal kunne køre solid works. af grav til det siger de det er godt at få 6 gb ram. så skulle det køre bedst.
der kommer også upgraderings koder ud kan jeg læse mig frem til her inde.
Og kan man endelig godt få støre HDD der til, og kan man få SSD der til?

Så kommer mit spørgsmål :D
Kan man få en anden computere som ville være bedre til ca doppelt pris? helst fra Asus.

Det må ikke være Acer. thosmiba. packet bell. medion, OG SLET IKKE APPLE. dvs kun Hp dell og Asus.

Men hvor kan man købe ting til den vis det er?
@ngler

Redaktør
Tilføjet:
23-08-2011 17:48:45
Svar/Indlæg:
4033/364
til 2100 så er prisen rigtig rigtig god..

Modellen kan være en speciel model (men 6560b står at den kommer fra 250GB HDD)

Grafikkortet er nok et Intel HD 3000

Det er en solid god officemaskine (stærkere end gennemsnittet pga. magnesium forstærket kabinet), men ikke en spillebærbar..

Vi køber pt. probook 6550b på arbejdet (dog med en i5), men den koster også langt mere.. (hvis vi havde kunnet fået den anden til 2100 så havde jeg slået til - en 6560b med 320gb koster 2-3 gange mere).

hvilken uddannelse er det ?

og det er lidt svært at sige om der er noget som er bedre til det dobbelte i pris, når du ikke skriver hvad du skal bruge den til..

Du skal nok også lige tjekke om du køber den til 2100 eller det er noget leasing hvor du så kan købe den efter endt uddannelse..

TheisF

Overclocker
Tilføjet:
23-08-2011 18:03:56
Svar/Indlæg:
470/41
altså.

jeg er igang med Industreteknikker, så skal bruge den tik Solid works.

Jeg skal give 500 kr i depositum. så skal jeg give 800 kr det første halve år og 800 kr det næste halve år.
Vis jeg vil beholder computern så får jeg ikke mit depositum tilbage, men vis jeg giver computern får jeg KUN de 500 kr tilbage og de beholder så de 1600 kr.
Så man kan lige så godt bare beholde den :P

Kan man godt købe en I5 der til? altså det her er jo kun en duelcore, vis man kunne få en qradu (staves) core i, så ville den jo køre lidt bedre, pluds vis den lige fik lidt mere ram (Sw kan køre på 1 gb ram, men har det bedst på 6 gb og den har kun 4 gb) hdd kan jeg godt leve med på 250 gb, har en ekstern på 1 tb, som jeg bare kunne smide i min computertaske. også en SSD, så at den bare køre bedre.

Kan man slet ikke spille sådan noget som Css og når man koger så Minecraft der på :D?