takker for det hurtige indlæg. det ville bare være surt at bruge 2,5kg på noget der ikke ville virke rigtigt
Mine 5850 sidder også så tæt, og mit det varmeste kort bliver PT 74c full load med blæser på auto og 33%rpm ved flere timers gaming.Og hvis ellers det er ægte pci-e 2.0 er der næsten ingen forskel fra 8x til 4x (hvis du ville bruge den nederste sorte pci-e 4X port). Har lige undersøgt det grundigt da jeg selv skal igang med tri-fire med 16x-16x-4x. 😉
jamen der er mulighederne jo også gode i mit cm 690 skal lige have købt blæsere til de resterene huller men så er der også en 140mm front og 2 x 120 i bund til at suge ind og så 2 x 120 i top til at suge ud og en 120 mere i bag til at suge ud. derudover har jeg den gfx holder man kan sætte en 80 mm blæser i ;:D
Mine 5850 sidder også så tæt, og mit det varmeste kort bliver PT 74c full load med blæser på auto og 33%rpm ved flere timers gaming.Og hvis ellers det er ægte pci-e 2.0 er der næsten ingen forskel fra 8x til 4x (hvis du ville bruge den nederste sorte pci-e 4X port). Har lige undersøgt det grundigt da jeg selv skal igang med tri-fire med 16x-16x-4x. 😉
15# Nej har købt et andet I7 setup til at lege med. Så det er på et P6T SE og skulle hilse at sige det kører sweeeet, det yder ca som 2stk 580GTX i de forskellige bench jeg har kørt. Og når jeg sammenligner med andre der kører 16x-16x-16x eller 16x-8x-8x er der ingen forskel i praksis, mine resultater fejler ihvertfald IKKE noget, snarere tværtimod... 😲 😲 Sådan 3 5850 ved 950-1200 rykker rimelig godt. Skal bare have lidt flere blæsere i kabi da gfx bliver ret varme pga meget lille afstand mellem kortene, når det er løst skulle de gerne op på 1000mhz core som de plejer. 😛 Det lyder også bedre at sige 1 ghz core ikke.. 😛 😛