-> #1 Et ASrock P67 Extreme 4 ser nu heller ikke værst ud 🙂
Jeg siger mange tak for alle forslag, problemet er at mine HD6950 kort ikke bliver udnyttet fuldt ud i mine spil (Battlefield Bad Company2) her ligger jeg på ca 80fps, og ned efter i medium settings.
På gode dage og på den rigtige bane kan jeg måske komme op på 90/110fps i forhold til en af mine venner med I7 920 6GB Ram, præcist samme grafikkort som mine ligger mere eller mindre konstant på 130fps (vi kører begge med Raptor diske i RAID0 til både Windows + spil) så burde ikke være det problemet ligger.
Tidligere tråd omkring problemet: http://hwt.dk/forumthread.aspx...
Derfor mistænker jeg mit AMD system for ikke at kunne levere nok ydelse til mine grafikkort, derfor er jeg villig til at prøve Intel, da det ellers er lidt spildt at have kastet 4000,- ud af vinduet. (læs kunne lige så godt have beholdt mit HD5770kort ☹
-> #7 Jeg er så enig med dig, mit problem er blot at jeg max får omrking de 80fps altså jeg ligger måske mellem 40/50 fps hvilket ikke er spilbart for mig. Havde mine fps ligget konstant på 60fps hele tiden havde jeg været ligeglad.
Endvidere irretere det mig da at jeg ikke kan smække BC2 op i high details men må nøjes med medium (indrømmet forkskellen er minimal men alligevel)
-> #8 Jeps hver eneste gang, der er kommet en opdatering.
Tror også det er et CF problem + kobi af mit bundkort.
Ellers skal det være fordi mit bundkort "kun" kører CF i 8x hasighed istedet for x16 mener bare at have læst at forskellen mellem CF x8 vs x16 er mellem 3 til 5% i ydelse.
For samtlige tests af HD6950 i CF jeg har læst, burde sagtens kunne tække en del spil uden de store problemer.