Hej alle 🙂 Jeg har en 10/1 mbit fra telenor, og bruger deres "Zyxel P-660R-D1"-router (non wifi). Og på det seneste har jeg fået rigtig mange grafiske fejl på hjemmesider med billeder. Disse grafiske fejl sker kun når jeg ser billeder / clip fra nettet, og jeg får også den samme fejl når jeg surfer med min MBP.
Fejlen sker også når jeg sætter min wifi-router til min Telenor-router, når jeg prøver med wifi ☹ Nogen der har samme problem?
-Thanks
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Thessen d. 24-08-2011 22:10:35.
har du et modem? så sæt et kabel fra computeren direkte i det... ring til telenor, det er nok enten støj på linien(adsl), eller defekt udstyr (routeren)... de kan meget lettere hjælpe dig...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Swayde d. 24-08-2011 23:17:37.
#3 og #5 det nævnte udstyr er en router med indbygget modem, og man kan ikke bruge et hvilken som heldst modem med telenors ATM løsning der kræver PPPOA.
#0 prøv at resette/opdatere firmwaren i routeren/modem, denne manøvre nulstiller vist nok instillingerne så sørg for at have dit brugernavn password etc. klar før du prøver det (det står i velkomst brevet).
Ellers sender de en ny router gratis hvis de ikke kan løse det over telefonen. Den fejl har jeg godt nok ikke set før pga. netudstyr er du virkelig 100% sikker på det er modem der gør det og ikke RAM/gfx/software?
Alle Telenors routere bliver opdateret engang imellem så den har højst sandsynligt den seneste firmware. Men det så sagt, kan jeg ikke se hvordan de fejl du oplever kan skyldes internettet? Har du prøvet med en anden maskine på dit netværk?
#6 + #7 Det må jeg lige prøve. Og ja er 100% på at det ikke er mine pc'ere der er fejlen. Fejlen sker på Iphone, Macbook, PC når jeg bruge mit netværk, og KUN mit. Når jeg bruger tethering med min telefon over 3G net, så er der ikke nogen fejl der.