#2 Ja lad mig lige tænke engang: Hmmmmm den er godt nok svær. 😳 Det eneste der lige popper op er: Ingen medarbejder = R.I.P. Apple.... så fyr da lortet.. 🤣
Gad vide hvad der skulle til for at resten af apple gav op.. hmmm.. gad vide om man kan opfinde en Iphone der giver sygdom ved brug.. hmmm (tænke tænke tænke).. 😛
#6 Tænk dig selv om... Har sgu ikke på nogen måde sagt noget om Steve Jobs.. Meen når det er sagt sååå, ja han er syg, men det er der altså ca. 100mill. andre der også er pt. og jeg føler ikke mere for Steve end alle de andre...sorry 😴
#7. Om du har apple produkter eller ej så har de nu altså prøvet at tænke på en ny måde og kommet med nogle ting vi ikke har set før.. Og hvis du er HTC mand så kan du jo tænke over hvordan din htc telefon ville være i dag hvis ikke der var kommet en iphone.. Og det er jo den samme sag når det kommer til ipad.
Jeg er på ingen måde apple fanboy men jeg er da klar over hvad et firma som apple gjort. Og ja Steve Jobs har da fået det firma frem fra næsten ingen ting da han kom til...
jeg er nu enig med korben her,synes i skulle vise manden lidt respekt,det er tydelig at han er meget syg af kræft,det er tilladt at have lidt omsorg vel osse her.
#11 Han behøver sgu ikke vores omsorg, skulle han have brug for det - kan han betale sig til meget bedre omsorg, end nogen her på sitet kan tilbyde.. :yes: 😛