Ja, jeg ved da godt hvad mit reg er. Men om jeg skal bruge det ene eller det andet ved jeg ikke. Reg til selve banken er 2101!
Altså, du bliver jo også nødt til at læse den guide.
Som jeg læser det har du tilføjet et Visa/Dankort til din paypal konto. Fint nok. For så at kunne bruge det ubegrænset skal kortet verificeres.
Du må vel selv vide hvad dit reg. nr er?
De 12,50,- der bliver hævet fra din konto er jo penge du får tilbage når du verificerer dit det kort du har tilføjet. Her skal du bruge den 4-cifrede kode 5623.
Har du lavet din konto om til depcard?
de 12.50 kr er til at gør der får du en kode til at kunne gør det.
Det burde være simpelt at trække pengene ud igen. Men det synes jeg ikke det er. Derfor jeg spørger hvordan man tilføjer bankoplysningerne sådan at de bliver overført til ens konto igen.
Fra #0
"Jeg går ud fra 5623 så er min reg nr"
Hvorfor spørger du som om dette?
Som jeg skriver, 5623 er den kode du skal bruge for at verificere dit kort.
Jeg forstår ærlig talt ikke hvad dit problem er. Det er såre simpelt. Tilføj et kort til Paypal. Vælger du at verificere kortet bliver der trukket 12,50 fra din konto og i teksten på beløbet trukket står der en kode, i dit tilfælde er det så 5623. Den kode bruger du så til at verificere dit kort på paypal kontoen således at du kan købe og hæve som du lyster uden begrænsninger.
Det står bare ikke nogen steder at det sådan man skal gøre det. Havde aldrig tænkt over at det er de 4 første man skulle bruge til reg.Det er altså super nemt.
Det er en non-giro konto du opretter. Reg nr. er de første 4 cifre, og konto nr er de resterende.
Du skriver også bare bankens navn i feltet med bank name eller hvad det hedder.
Reg og kontor nr. finder du jo når du logger ind på netbank eller bare kigger på dit Dankort.
5623 er din aktiverings kode til paypal for at verificere kontoen til ubegrænset køb. Det andet er blot transaktionsnummeret - det skal du ikke bruge til noget.
Det står bare ikke nogen steder at det sådan man skal gøre det. Havde aldrig tænkt over at det er de 4 første man skulle bruge til reg.Det er altså super nemt.
Det er en non-giro konto du opretter. Reg nr. er de første 4 cifre, og konto nr er de resterende.
Du skriver også bare bankens navn i feltet med bank name eller hvad det hedder.
Reg og kontor nr. finder du jo når du logger ind på netbank eller bare kigger på dit Dankort.
5623 er din aktiverings kode til paypal for at verificere kontoen til ubegrænset køb. Det andet er blot transaktionsnummeret - det skal du ikke bruge til noget.
Men prøver endnu engang og ser om det laver fejl eller ej, vender tilbage.