realitetssans? 🤣
#31 Haha.. Ja hvidovre er jo nærmest det danske svar på Compton (Og det mente jeg sarkastisk)
Lad nu være med at få det til at lyde værre end det er.. Hvidovre 80% parcelhuse.. Danskerne laver ligeså mange problemer og er ligeså kriminelle. Og hvorfor skal de opføre anderledes end os ?
Har selv haft mine kontroverser med udlændinge, men det er jo nærmest umuligt ik at få når man er opvokset i valby.. Men! har haft mindst ligeså mange med danskere som kom fra samme ghetto´er som dem..
Der ligger større ting bag deres problemer end du kan tænke dig til tror jeg..
Et af dem er jo regeringen i mange år, har fyldt de allerede hårdt socialt belastede kvartere op med udlændinge.. Og vokser du op sådan nogen steder, så er chance for man bliver kriminel bare større.. Også ik nok med det.. Den mentalitet som de har taget med til de ghetto´er. Ja den er jo "livsfarlig".
Det er lidt som de smide de mindre krimielle i fængsler med super kriminelle.. Ik særlig smart.. 😉
Hvad sker der for alle I DF vælgere....... 😲
Er det virkelig det eneste i bekymrer jer om mht. valget af regering...... Jeg er måbende...... :no:
Udlændinge politik har i Danmark, været menneske-krænkene i mange år, basta... Hvis I syntes det er iorden..... Ja så er det vel sådan det er.....
Men prøv at tage og få en mening om andet end så snævert et emne.... inden I vælger. Det er da ikke det eneste vi skal bygge vores samfund på.
Tror Danmark er bedre tjent med en regering, som ser lidt bredere på verden, og kan takle den ret svære økonomiske situation, vi sidder i......
Håber det giver lidt eftertanke.
Anyways. Hvor lang tid mon der går før Århus også skal have betalingsring?
KBH Befolkningstæthed: 2.593 pr. km²
Århus Befolkningstæthed: 2.744 pr. km²
Hvordan er trafikken egentlig i Århus?