Har problemer med når jeg søger i køb og salg afdelingen af jeg så ikke kan klikke på tråden når jeg bruger søge funktionen. Hvis tråden er oprettet i det normale forum så kan jeg fint klikke på tråden og se den, men ikke i køb og salg.
Er jeg den eneste der ikke er ovenud begejstret for teaser billedet?
Jeg er lidt ked af at lyde negativ, men i mine øjne er det et skridt tilbage. Specifikt ser jeg disse problemer:
1. Der kan nu vises væsentlig færre entries per side 2. Billedet er så lille at det ikke teaser særlig meget anyway 3. Hvis ikke hovedparten af opslagene lægger et billede på, glider det hele ud i en stor tåge af "No Picture" kasser hvor man selve overskriften træder i baggrunden.
Har samme problem, billederne kommer tilbage når jeg lukker browseren - FF6 - ned, ikke hvis jeg bare lukker fanen og går tilbage til siden senere. Har autologin.
@ #20: Har samme problem som #11, #17, #19 og #21.
Knappen hopper ikke når man så efterfølgende gemmer. Indstillingen accepteres og billederne går væk.
Indstilling forsvinder når jeg logger af. Det pudsige er at når jeg ved fornyet login konstaterer at der igen er billeder på, går jeg til site indstillinger for at indstille at billeder ikke vises. Men indstillingerne er så allerede sat til at de ikke skal vises...
#20 Gør lidt mere end bare kigge.. 😛 Ej det er rimeligt belastende, virker lige når man indstiller... Men næste gang man skal kigge på køb/salg viser den igen billeder..... 😩 😩
edit..ser ud som det har løst sig selv eller er det mon KD der er på aftenarbejde.. 😳 kan da nu hoppe ind og ud af k/s uden den viser billeder.. håber så bare det forbliver sådan :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 29-08-2011 23:22:21.
Moderator
Tilføjet: 29-08-2011 23:39:27
Svar/Indlæg:
4983/48
Kilo:
Jeg har faktisk overhovedet ikke haft problemer med de nye avatars i markeds forummet, jeg kan frit skifte frem og tilbage, hvilket jeg hele tiden har kunne 🙂
Kører med IE9. (Husk at nævne jeres browser(e), det kan kun hjælpe 🙂 )
Nice opdatering det syntes jeg er blevet fedt, også godt tænkt at folk selv kan vælge om de vil have vist det osv. :yes: I det hele taget syntes jeg der er blevet lavet meget nyt og godt på siden i den seneste tid, godt gået Crew keep up the good work med at lave DK's fedeste Hardware forum :yes: