2 ting.
1. Du starter ud med/skriver:(For et stykke tid siden ville jeg opgradere mit grafikkort, og fik flere forslag fra jer)
Men ender ikke af med at fortælle hvorfor du fortæller os dette ?.
= hvad skal den sætning bruges til ???..
2: Ja HD5850/5870 og GTX460/470 osv er gode kort fordi de har gode ydelse i forhold til datidens pris, + holder ydelsen stadig, grundet det du selv siger + at de nye spil moske netop stadig ikke er særligt DX11 krævende, og de fleste afvikles i DX9/10 stadig(nok grundet konsollerne osv). så ind til nye konsoller ankommer er mit bud at HD5850 og HD5870 er ganske fine kort, eneste man så ku ønske sig mere af/bedrer er Crossfire suporten , der mildest talt er ret dårlig/ikke eksistrende i mange nye spil imo.
#16 det gør du muligvis ikke, men hvis lortet ikke scalere eller for den sags skyld giver grafikfejl og ikke giver stabile fps, i 80-90% af de spil netop DU spiller, er det så ikke et problem ???
for mig er det, eneste grund til at beholder dem osv, er at jeg fik dem så billigt at det ikke kan svarer sig med andet, men jeg er 90% sikker på at jeg nøjes med et highend Nvidia kort næste gang. Er ret så skuffet over ydelsen og fps ustabillitet med crossfire pt.