Jeg sidder her med et lille problem, når jeg prøver at tilslutte min bærbar til tv'et, sker der ikke så meget. Selve fjernsynet har nogle forskellige setups, med f.eks hvor man kan vælge at den bare skal tilslutte til en computer, som jeg overhovedet ikke kan finde ud af, og så kan man også vælge VGA. Hvor den bare blever sort http://imageshack.us/f/714/sna...
Ved dog ikke lige hvor meget det hjælper det billede, men når man trykker ind på Computer/VGA bliver den bare sort(fjernsynet). Selve bærbaren når vi enten vælger duo screen, eller hvad der nu er, bliver skærmen også sort, som at den er gået over på fjernsynet. Har selv en ældre fladskærm, hvor man bare kunne sætte stikket i og så virkede det uden problemer.
Selve bærbaren har ikke HDMI. Mit problem er lidt svært at forklare, og dem i butikken sagde bare noget som ikke virkede.
Håber i kan hjælpe mig, og sorry for den dårlige forklaring af problemet.
pcen er en lidt ældre end med et Intel chip 4 family ting eller hvad det hedder. Fjernsynet har jeg ikke så meget info om ud over at det er et Phillips med 100hz.
#4 Når du trykker Win+p så vælger du bare "Kun projektor". Så skal du bare finde den rigtige indgang på TV'et, og håbe på det virker... Ellers prøv at opdater driver, det skader jo ikke 😀