Hold nu op med det vrøvl.
Der findes masser af bærbare som er henvendt til spil, og som snildt kan trække spil langt bedre end mange desktop computere.
demoèn de viste på E3 blev kørt på et gtx580 og det var uden at alt de grafiske var sat til.
som de selv siger, så findes der stadigvæk ikke en maskine der kan køre det fuldt ud endnu.
påbetaèn er der stort set heller ikke slået noget af det nye grafiske til.
så hvis man gå efter at køre det på max, så skal man nok op i noget sli/tri-sli gxt580.
så hvor godt det vil køre på en bærbar er sgu svært at sige. men minimum skulle den nok kunne klare, men nok ikke med 50-60fps
gik lidt hurtigt da jeg skrev.
det de siger er at der ikke findes en maskine der kan køre det fuldt ud endnu i max settings og få 60+ fps, som hardcore gamers jo vil ha.
med sli/tri-sli vil man nok kunne få omkring 30fps i max settings.
der var et quote inde på overclockser.net om det. men kan selvfølgelig ikke finde det nu
Ellers en ganske fornuftig maskine; ledte med lys og lygte sidste efterår efter en 1080 med 15,6 skærm. Med de specs var denne var et fund herhjemme for et 13 måneder siden. Man skulle op i 12000 dengang for noget tilsvarende.
Kender ikke en NVIDIA GeForce GT 555M personligt, men lidt om GF555M performance her http://www.notebookcheck.net/N...
Hvis du bladrer ned på siden finder du BC2 scoren; ser fin ud som sådan.
Kan se at de har testet med en Acer med lignende spec
http://www.notebookcheck.net/R...
Det fremgår ikke hvilken opløsning de har testet med... skærmen er 1080...?!
Umiddelbart vil jeg sige at den kan trække BF3 i Low og måske endda i Medium
Jeg linkede til en fin bærbar (#15) til 10.000 som sagtens kan spille bf3.
Så vidt jeg ved er system kravende ikke blevet offentliggjort endnu. der går kun rygter om hvad system kravende er :(
Men så vidt jeg ved vil der være
Low
Medium
High
Ultra
Jeg havde i alpha 50-100 fps med en i7 3.8ghz og et oc Gtx580 det skal siges at det var på low i alpha så det kommer til at suge noget