Kender i nogen som er gode til og lave små logo`er til en clan og lignende. For vi er nogle stykker som har en lille hyggeclan, som gerne vil ha lavet nogen clan-trøjer. men vi kunne godt tænkte os et logo på også.. nogen ider? Vi kalder os: Keglerne og spiller bc2 wow og sc2. Vi ved ikke rigtigt hvad logoet skal forstille..
overfør personer fra de spil i spiller på keglerne.. og så i en halvbue rundt om står der: Isn't just a walkover....= (Keglerne er sejere end du tror) 😛
kan jo nøjes med 3 eller 6 kegler.. :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 03-09-2011 18:59:46.
Ja oky.. tror bare ikke det skal være noget med kegler på.. tror vi havde tænkt os noget med en mand fra bad company 2 eller noget.. eller noget som er tegnet :)
#4 når du nu alligevel har sådan en god og fastlåst ide om hvordan det skal se ud... Hvorfor fanden skriver du så ikke det fra begyndelsen, så folk ikke bruger tid og energi på at komme med noget som du/I alligevel ikke vil have... 😲 😴
Er noget vi har fundet ud af de her dage efter hvad vi har fået af forslag.. Men vi er så blevet enige om at det kunne være fedt at få tegnet et logo :)
Meen er du god til photoshop? for sidder lige nu og leger lidt med et billede af en bc2 mand, hvor jeg vil ha "KEGLERNE" til og så med en fed skrift og hvor det er klippet godt ud.. meeen er sgu noob til det program :(
#12 Hehe så kan jeg bedre forstå den ikke kan findes :)
Lille update:
Har gået og tænkt på om man kunne tage et billede af en bc2 soldier. og så sætte et sniper sigtekorn henover ham, så det ligner at man sigter ham i hovedet, og så få skrevet "KEGLERNE" i en bue over sigtet.. det jeg sad og legede lidt med i photoshop igår aftes, men fik jo næsten grå hår af at arbejde med det program :D
Havde dette billede i tankerne:
Med dette scope sat over:
Hvor man selvfølelig skar noget af billede væk.
Ved ikke om der er nogen som kunne hjælpe med det?
#15 Hvorfor ikke bare tegne sigtekornet igen ? Det er lavet af prikker og streger, kan nærmest ikke være nemmere :)
Men noget helt andet, hvorfor ikke få et meget mere stilistisk logo ? noget der får jeg til at skille jer lidt ud fra de andre ? Noget vector grafik som faktisk ville kunne bruges på trøjer, bannere, whatever uden det ligner en pose puha ?
Det siger jo ikke særlig meget om jer at der er en fra spillet der bliver sigtet i hovedet af en sniper(Medmindre jeres klan hedder headsnipers). Det er der ingen der vil huske jer for. Der syntes jeg NoNigs ide er meget sjovere og ville være meget nemmere at huske jer ved. I kunne evt. have en kegle hver, der minder om noget ved jer. en med en Deagle, en med et bat, en der brækker sig med en bajer i hånden, whatever. Så på logoet for klanen er i alle på i en fed komposition med lidt lækkert lir og så på jeres trøjer var jeres egen kegle under jeres navn.
Just my thoughts. Rodet tekst men sidder på arbejde så orker ikke at læse igennem :)
Det var enlig også lidt mit ønske. problmet er bare at jeg ikke er særlig god til at få sådan noget tegnet ind i photoshop eller noget andet tegneprogram.
Hvordan gør jeg sådan når jeg har afmærket en mand, at han bliver tilbage og der ingen baggrund er bag ham. så man f.eks. kunne sætte det ind i et word dokument uden af baggrunden kommer ivejen. Altså at baggrunnden bliver "usyndlig" om man vil?
Er igang med at lave et Word dokement hvor baggrunden er sort(Som trøjen skal være) Hvor der er en stor over skrev(KEGLERNE) og så nogle billedere af nogen figuere fra de 3 spil.. men synes bare det bliver lidt kedeligt.. ved ikke lige hvordan jeg skal peppe det op :(
Og så havde jeg i tankerne at navnene som skal stå foran skulle være skrevet ind i et "dog tag", så det ligner man har den rundt om halsen. men det har jeg dog ikke lige fundet ud af hvordan jeg laver :(
De fleste er vidst fundet på google :) Ved nemlig ikke ellers lige hvor jeg skulle lede :) Har slet ikke noget fra wow desværre.. Spiller ikke selv spillet nemlig :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af f4rf4r d. 05-09-2011 22:25:53.
Jeg fik også lige lyst til at lege med Photoshop + after effects her til aften.. 😀 Bad Company 2 soldat der kommer ud af Protoss Warpgate.. 🤣 Den er lidt "edgy" nogle steder.. har ikke lagt så meget tid i det..
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af MADZ d. 06-09-2011 01:45:32.
Synes lidt at det bliver for klumpet.. tænkte faktisk på for man ikke kunne give teksten en dybte. Altså så det ligner at figurene står oven på teksten en "klods" hvis du forstår? :)
#38 Jeg er vidst godt med på, hvad du mener 🙂 Men nu var det lige en gammel idé jeg postede for at du kunne se, hvad jeg mente med at smide et clantag i baggrunden 😀
Hej igen, har arbejdet lidt med et billede i photoshop, men kan ikke rigtig komme videre, vil gerne ha drejet 2 ting på billede, så det ligner de går hen med en mand.