Den minder meget om G7´en, dog er der lavet lidt om på designet, og så har de smidt en helveds masse knapper på den (4 på siden, 3 øverst på musen til venstre, 1 på midten + scroll
Jeg selv brugt en G7 i et par år, og da den dødet, lå valget helt naturlig på G700, og har slet ikke fortrudt valget, rigtig god mus, dog køb nogle andre opladelige batterier, da den der er med standart knap holder en dag :no: Købte en pakke Uniross 2700Mah som sagtens kan holde en 3-4 dage med en del brug (uden og slukke musen når den ikke er i brug)
Så tag forbi den lokale dealer og prøv om det ikke er sådan en du skal have fat i som afløser :yes:
#7 G700 er et rigtig godt valg, hvis du vil have en erstatning til din nuværende mus 🙂 Jeg kører selv med G500 og har et par kammerater med den anden.
Den oplever heller ikke de samme problemer som eksempelvis MX700 gjorde, når man sad med samme mus i nærheden. Nu ved jeg ikke om G7 gjorde det, men ret træls var det dengang 😀
Du kunne eventuelt også tage ned i en Fona eller en anden butik for bare at prøve en anden slags trådløs mus. De plejer at være rigtig venlige til lige at vise, hvordan de er at holde på og sådan.