Hvis du ikke lige gider at læse den lange tekst, så nøjes med at smid et par billeder op af hvordan du har indrettet dig med tv, pc, højtalere og anden elektronik 🙂
Nu er min gamle stationær brændt sammen og det eneste elektronik jeg ejer er min smartphone 🙂 Skal snart flytte i lejlighed og så regner jeg med at investere i noget nyt udstyr. Den næste pc jeg skal have skal bare være billig og behøver ikke være et powermonster med et kæmpe grafikkort, da jeg alligevel ikke bruger pc'en til de tunge spil. Pc'en behøver ikke være pæn, for den gemmer jeg bare væk, men skærmen må til gengæld gerne være lækker, for design er vigtigt! Så hvis i kender til en?
Derudover skal jeg have anskaffet et super tv, tænker måske Panasonic GT30 eller G30. Xbox og/eller ps3 og et fedt højtalersystem.
Jeg har 35-40K jeg kan bruge på disse ting når jeg er flyttet.
Vil gerne se hvordan jeres setup ser ud, så jeg kan få en smule inspiration til hvordan jeg selv skal indrette mig, og måske nogle tanker omkring hvad jeg skal købe.
Kan varmt anbefale at kombinere kontor og stue i et, så man ikke kommer til at tilbringe det meste af dagen i et kedeligt kontor eller i soveværelset. Sådan har vi i hvert fald gjort det, hvor mig og kærestens computer står ryg mod ryg ved vinduet, og så med spisebord bagved og stuedelen ved siden af. På den måde for man også udnyttet pladsen når man kun har en lille lejlighed (50m2)
Billeder af "computerafdelingen":
2 x 27" Apple Cinema Display til at pynte på bordet, samt computerborde fra IKEA (ca. 250kr pr bord)
Billeder af "stueafdelingen":
HiFi/TV: Panasonic 50" VT30. Kanon TV, og kan varmt anbefale dig at kigge på GT30'eren som kommer meget tæt på i billedekvalitet. System-Audio Mantra 60 højttalere Primare SPA21 surroundforstærker (kører dog kun stereo) Derudover hjemmebygget mediacenter i samme design som forstærkeren samt en PS3 til bluray og spil.
I stuen er stort set alt også købt i IKEA, undtagen sofaen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af inside d. 04-09-2011 17:03:15.
Inside, Det ser sindsygt nice ud! 😲 Har lige kigget lidt på de skærme fra Apple, det er mange penge, men super lækker skærm. En overvejelse værd. Har dit Pana VT30 Wifi? Det mener jeg vidst ikke GT30 har.
Takker :D Ja de Apple skærme koster en del, plus man skal have et AMD kort for at kunne trække dem (mini-displayport indgang). Til gengæld holder de prisen godt hvis man tænker brugtprisen med i regnestykket.
Ang. TV, så har ikke engang VT30'eren indbygget WiFi, dog følger der en dongle med når man køber TV'et. Den samme dongle kan købes løst og sættes til GT30. Men køber du ved et Panasonic Center er det måske muligt at forhandle den med i prisen :)
#8 se meget flot ud. Mit skrivebord er meget standart bygget og skal da nok tage et billede og lægge op. Tror lige jeg er nødt til ryde lidt opførst har det med rode på mit skrivebord. Det er så nice ved bo, der hvor jeg gør.
Jeg er nok noget gl. dags med det at flytte rundt med tingene, der skal godt nok være væsentlige store nye indkøb osv til for at jeg flytter rundt derhjemme. Men må sige jeg syntes #2's setup ser rigtigt lækker ud :yes:
Det er jo heller ikke fordi jeg flyttet rundt hver måned. Kan bare godt li at der er tænkt godt over hvordan tingene står. Når det hele står optimalt oeg etisk pænt skal der også
#13 Det var så lidt har selv bygget skrivebordet. Fortryder lidt, at jeg valgte dengang spare 600-700 kr tage en billig Mdf plade. Ville nok have taget noget pænt træ i for af noget eg eller bøg. 🙂