SSD til Macbook Pro

HDD/SSD/RAM d.  05. september. 2011, skrevet af Molo
Vist: 980 gange.

Molo
 
Superbruger
Tilføjet:
05-09-2011 19:21:06
Svar/Indlæg:
445/105
Jeg er igang med og kigge efter en SSD til min Macbook, jeg havde en Corsair Force 3 120 GB, og den virkede fint, men efter jeg havde installeret os x, så hackede den for hver gang jeg åbnede et program. Så har jeg her idag puttede den SSD i min mors pc, der var da ingenting.. Så er der nogle som kender nogle SSD som kan køre i en Macbook Pro??? Det er den seneste nye Macbook Pro jeg har.
NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2011 19:57:38
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Først og fremmest: http://www.ssd-for-mac.com/

Dernæst. Så kan man med fordel tjekke de almindelige anmeldelser, og om producenten garanterer kompatibilitet med Mac OS X.

Jeg kører selv med en OCZ Vertex 120 GB, som jo ikke er den hurtigste hund i haven - ift. hvad der ellers er på markedet nu.

Min SSD, og netop dén model og dén model MacBook jeg har, kan ikke fungere med en Windows-installation. Der var lidt bøvl i starten, men det er min generelle opfattelse, at MacBooks ikke (længere) er så meget hokuspokus, at der er de vilde problemer.

Så tjek producentens specifikationer og evt. om der skulle være nogle post på nettet med problemer af div. art 🙂


DetIkkeVidereVilde
 
Superbruger
Tilføjet:
06-09-2011 08:12:33
Svar/Indlæg:
77/9
Jeg kørte med en Intel 510 Series, måske lidt overkill til den mac jeg havde 10' model. ellers skulle vertex 2 og Intel 320 series være et super valg :)

Hvis det er den nye model, så nup en med Sata III og få lidt mere fart over feltet :)