En utilfreds SSD bruger i Canada slæber nu OCZ i retten for at få stoppet salget, eller få dem til at skrive på pakken, at deres 3 serie ikke lever op til forventningerne omkring holdbarhed.
Har personligt snakket med OCZ fordi jeg skulle anmelde en SSD fra dem.. sååhh..
I modsætningen til de fleste, så laver OCZ deres egen firmware til SandForce controlleren.. Derfor har de fået rettet fejlen som de andre bølver med - men det giver andre problemer, og de ligner de symptomer som man ser på den originale firmware..
Det undrer mig at de intet har skrevet på deres hjemmeside om det! Men det passer meget godt ind i deres forvejen arrogante væremåde, at de bliver ved med at skyde skylden på andre....
Og de har ikke fået rettet fejlen med deres nyeste firmware (2.11), det er vist længe siden du har aflagt deres forum et besøg siden du kan påstå at de har fået rettet fejlen
Ser ud til at Corsair har rettet fejlen, så spørgsmålet er så bare hvor lang tid de diske jeg måtte ende med har ligget på lager siden produktionen. Tror lige jeg skal ha' en sludder med den butik jeg køber dem i omkring serienumrene først =)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Alminox d. 07-09-2011 22:34:31.
Ser ud til at Corsair har rettet fejlen, så spørgsmålet er så bare hvor lang tid de diske jeg måtte ende med har ligget på lager siden produktionen. Tror lige jeg skal ha' en sludder med den butik jeg køber dem i omkring serienumrene først =)
Kig under "Feedback". Denne side er i hvert fald eksempler. Andre, lignende hjemmesider oplever ca. samme tal. Det bør dog nævnes, at mange forbrugere har en tendens til at anmelde når de udelukkende har haft en dårlig oplevelse. Forvent derfor naturligvis de positive tal at være noget højere.