2 forskellige output signaler

Grafikkort d.  08. september. 2011, skrevet af LB81
Vist: 395 gange.

LB81

Overclocker
Tilføjet:
08-09-2011 09:46:05
Svar/Indlæg:
11/4
Hej.. jeg sidder og roder lidt med et Geforce GTX 560 OC 1GB bla bla kort. Det har 2 gange DVI og 1 mini HDMI porte.
Ligledes har bundkortet HDMI og DVI og kører med Intels drivere.

Maskinen i sig selv er kraftig nok. core i5 2500k
8GB DDR3 1600MHz Ram
SDD og almindelig hdd

Sagen er den, at jeg skal kunne styrer computeren via computerskærmen og tv'et. Det kører fint via HDMI fra Geforcekortet, altså en clone.

Nu vil jeg så med hjælp fra en DVI splitter, koble 2 skærme mere på.. og i fremtiden flere. Men der hvor det bliver lidt teknisk er, at på de andre skærme vil jeg skulle ha et stykke software til kameraovervågning til at kører på konstant. Og det stykke software, skal ikke ligge på mit skrivebord. Så billede på mit skrivebord, skal forblive intakt på computerskærmen, og tv'et. Men på de andre skærme skal der kører et vindue med overvågningssoftwaren på en og samme tid, fra samme maskine. Kan dette lade sig gøre, ved at smide forbindelsen til "software skærmene" ned i bundkortet? Eller evt. sætte et grafikkort mere i maskinen? Og eller skal man så ud i at kører en ekstra version af windows? clone windows eller hvad det nu hedder?

På forhånd tak
MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2011 11:24:48
Svar/Indlæg:
5421/53
#0 På dine overvågningsskærme, skal du have forskellige outputs der? Eller skal de bare clones?

LB81

Overclocker
Tilføjet:
08-09-2011 13:23:57
Svar/Indlæg:
11/4
På overvågningsskærmene skal jeg bare sende det samme signal ud. Den bliver jo cloned i DVI splitteren. Så det er mig sådan set ligegyldigt om det er en clon eller udvidet skrivebord. Bare jeg kan fortsætte med en clon på computerskærm og tv.