Jeg har kigget lidt på deres 4k gamer computer, (http://www.komplett.dk/k/ci.as... ) så vil jeg bare høre om den så er pengene værd, vil helst gerne have en som kan køre ting som BF3 Dead island, sådan rimelig godt da, bare ikke på mega low. Eller om jeg bare skal lede efter en brugt computer her på HWT.
Den er faktisk ganske fin til prisen og kan køre Dead Island fint. Selvfølgelig kan man altid finde billigere brugt eller noget, men så er det heller ikke altid restgaranti mv lige er at forfinde etc.
den yder okay, du skal lige være klar over: du kan ikke overclocke, du kan ikke køre CF med det bundkort, du kan kun have 2 stænger ram i det mobo (1 følger med).. Det skal nok kunne køre BF3, men jeg ved ikke med hvilke indstillinger...
forskellen er at MB'et understøtter CF, og quicksync. der er 8gb ram i min mod 4 i kompletts. Skifter du en dag processor kan du overclocke i z68 mb'et, jeg har dobbelt så meget hd som komplett, men intet cd drev.
kompletts har den kæmpe fordel at man ikke skal samle selv, og så er 3 års service+garanti guld værd...
Har heller ikke tænkt mig at overclocke, da jeg ikke har nogen anelse om hvordan man gør. Men kunne godt være man måske skulle spare de 1000kr mere så jeg kunne skaffe mig 5k computeren hvis den er så meget bedre.