Det er vel et fortolkningsspørgsmål?
Jeg synes indirekte der lægges op til, at antallet af fysiske kerner (fra AMD) er bedre end et samlet antal logiske kerner (Intel) - og det er jo ikke tilfældet.
Eller misforstår jeg dig? 😐
Når en 12-core Opty ligger cirka side om side med en 6-core Xeon, så tenderer jeg til at være noget uenig om logiske kerner ift. fysiske.
#3 Deform?
Der er vist nogen der ikke har været med fra 8088/8086 tiden hvad?
der var det aflange klodser som de sorte lakridser der sidder på dine ramklodser i dag :yes:
Husker stadig da jeg fik min første samsung 8086 som pga. fejl blev opgraderet til 8088 gratis med hele 256kb ram og cga grafik - whee er det kun 20 år siden 😀
med venlig hilsen
Når en 12-core Opty ligger cirka side om side med en 6-core Xeon, så tenderer jeg til at være noget uenig om logiske kerner ift. fysiske.
Det er jo naturligvis fordi AMDs kerner ikke er så effektive som Intels. Det skyldes på ingen måde udelukkende logiske kerner.
Sammenlign en i7-2600K og en i5-2500K - det er jo ikke fordi i7'eren pludselig er dobbelt så hurtig.
Det er jo naturligvis fordi AMDs kerner ikke er så effektive som Intels. Det skyldes på ingen måde udelukkende logiske kerner.
Sammenlign en i7-2600K og en i5-2500K - det er jo ikke fordi i7'eren pludselig er dobbelt så hurtig.
Øøhm.. Jeg skrev heller ikke det udelukkende skyldtes logiske kerner? Det lå indirekte i kortene, at fysiske kerner skulle være bedre end logiske - det var blot dét jeg forsøgte at afvise.
"det"..?