gfx? kort mener du? Et Geforce 8800GTS OC.. det kørte ok. Men trængte til lidt fornyelseHvad havde du før af gfx
V-sync til og fra igen.. har prøvet med begge dele.Måske du har fået slået V-Sync til??
Google kan mange ting ja.. f.eks. finde et forum med andre nørder, som dette forum. Og det er jo så derfor jeg spørger herinde. ;) fps_max 1000 så kommer du over de 299.Jeg undre mig lidt over hvordan du kan have 350FPS i gennemsnit får maks FPS er sat til 299.
Men der er mange der har haft det problem, og der er utrolig mange løsninger, du skal blot bruge 2 minutter på google, og så har du svaret.
Steam overlay.. den var ny. Hvor finder du det henne? Jeg har slået alt hvad der hedder cloud fra både i steam og ingame. Har prøvet at nulstille det mens jeg er offline osse. Slette mapper og fjerne regfiler. Fjerne CSS helt og steam helt. Den bliver bare ved og ved med at loade fra det skod cloud der. Man kan ikke få lov at slette den backup der ligger i cloud. Og underligt nok, loader den de gemte configs selvom cloud er slået fra. GrrrHar du slået steam overlay fra?