Synes det er meget op og ned hvad man hører med de SSD'er. Det er vel nærmest 50/50 der enten har problemer, eller aldrig ser skyggen af problemer.
PSUen bliver storebroderen, TX750 V2, fremfor den bette 650er 🙂
Hvad er forskellen på P67 og Z68? Hvad er det ved P67, der gør at der dér, er større potentiale for evt. crossfire?
Er 8GB virkelig at foretrække fremfor 4GB, til mit system, og mit forbrug? Prisforskellen gør ikke det store, men er det det værd?
Og så den Samsung F3er, er den meget hurtigere end f.eks. den nævnte Seagate? Nu har jeg ikke det store, der skal rykkes, eller de store krav til fart på den front. Glemmer aldrig den PC, som jeg er vokset op med 😉
Hvad angår SSD, så lyder det til, at der er stor opbakning til en M4, så det bliver sådan én hest, der skal trække. Og med de 15 kr. prisforskel, så lyder det til, at andet ville være dumt.
Og så er der grafikkortet - hvordan vil forskellen være, fra 6870->6950->et evt. åbnet 6950, hvis det ikke er for stort et arbejde, og der findes kyndig vejledning derude 😛
Hvad med 6870 i crossfire? Tror ikke, at jeg smider 6950 i crossfire, hvis det skulle blive det. Det koster for meget, i forhold til hvad jeg vil give 😕
Og er der slet ikke nogen hos Nvidia, der kan udfordre pris/ydelse?