Prøver at printe dvd motiver ud men der er lige en Rund ring i midten der ikke printes på ??
Hvordan får jeg printet til at fylde HELE skiven ??? Nogle speciel indstillinger man skal bruge eller how ??
Bruger det medfølgende canon software til det.. ser ellers ok ud. bare irriterende man ikke fylder hele skiven i midten. PLUS man kan se en lille hvid kant rundt om skiven.
Må være en smart funktion som hedder "Print på HELE skiven" eller noget ? :P
Det samme sker på min Canon MP640 jeg forstår heller ikke hvorfor og har været softwaren igemmen flere gange, men kan ikke justere på det??
Ville ønske at HP stadig hadet den funktion i deres printer serie.. men tro de har droppet den for et par år siden... eller har de, er sgu i tvivl om det?? min mosters HP Photosmart D 5100 laver super udprint på dvd skiver.
hmm er blevet bedre men fornemmer stadig en svag hvid kant i ydre ringen,, dog mest i venstre samt top siden,, wierd, men men. man må vel bare eksperimentere i guess.. ! ^^
#2 Fandt en funktion der hed (eller et valg retter) noget i stil med fullprintable cd. og nupped ejeg den sp printede den helt ind til midten og det ser vold godt ud. original flot ud. Dog en tendens til en lille hvid kant i ydre ringen nu, men meget lidt og til at leve med. men må se om det kan fikses ofc.
Efter at ha brændt et par stykker ud så kan jeg se alle de "små" fejl. altså små bitte hvide punkter på dvdén. og den sidste blev åbenbart lidt skæv i midten. hmm. nok sværre end som så.. ^^ Men ok er til at leve med pt!