Sportsfilter?

Hyggehjørnet d.  11. september. 2011, skrevet af E2X
Vist: 1118 gange.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2011 10:04:57
Svar/Indlæg:
4018/217
Nej dette handler ikke om biler 😉

Jeg er blevet træt af at div nyhedssider er plastret til med ligegyldige sportsnyheder, tit med kryptiske overskrifter som gør det svært at kategorisere dem som sports artikler. Dette gør at det blivere sværere og sværere at undvige div sportsartikler som oftere og oftere findes ude for sportssektionen.
Derfor vil jeg høre om der findes en side eller et plugin til browseren som kan sotere disse sportsnyheder fra?

Ps har søgt på google. Det eneste jeg fandt noget om var sportsfilter til biler.
Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2011 10:27:47
Svar/Indlæg:
8947/160
Du må finde dine nyheder andre steder end på BT/EB. 😛 Jeg har ingen problemer på DR. 😉

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2011 11:47:53
Svar/Indlæg:
4018/217
#1 Bruger slet ikke BT mere efter de har indført betalings artikler. Syntes det er ALT for dyrt at skulle betale op til det dobbelte som avisen koster for en digital leveret artikel.

Jeg gider ikke at ændre vaner pga sport er blevet et ekstremt populært læsestof. Og det er ikke kun EB.dk der er begyndt at blande tingene sammen. Fx tv2.dk kan heller ikke finde ud af det ligesom tv2news heller ikke kan holde nyheder og sport adskilte.

Så derfor spørger jeg igen, er der nogen der har kendskab til et filter eller en side som linker til nyhedsstof fra andre sider men som ikke linker til sport.

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2011 11:49:17
Svar/Indlæg:
1814/48
Ellers syntes det værste af problemet at løse sig ved at gå ind på de mere kategoriserede undersider, såsom http://ekstrabladet.dk/nyheder... og http://ekstrabladet.dk/nyheder... hvis vi holder os til de to. Fandt en sportsnyhed på BT men da det var om en anholdelse har det jo ikke så meget med sport at gøre.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2011 11:59:51
Svar/Indlæg:
4018/217
#3 Det er rigtigt, men så kan man risikere at miste en masse andre "nyheder".

Har tit oplevet at sport har fyldt over 50% af forsiden (ved eb.dk de øverste 20% af forsiden) på adskillige netaviser selv om sport kun er en lille del af nyhedsbilledet.

Det samme gælder for min kanalpakke hos youse der er stiget i pris pga sportsrettigheder. Der er der 12 kanaler jeg gider at se hvor der tit er sport på 4 af dem på samme tid i den bedste sendetid. Syntes sport fylder alt for miget op i mediebilledet.

Det ssamme gælder når man høre P3 (den eneste reklamefrie "musikkanal") i bilen hvor man skruer godt op for anlæget fordi der er en god sang hvor man får et kæmpe chok og er ved at køre galt når der kommer en eller anden kommentator og råber "MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLL!!!" ind over musikken.