Overclocker
Tilføjet:
11-09-2011 16:55:16
Svar/Indlæg:
1019/39
Ja efter 5 timers kæmpen finder man så ud af det ikke engang er muligt at jailbreake sin iphone selvom retten i usa jo har kendt at det er lovligt.
Skal ihvertfald ikke have iphone mere :no:
Er så forbandet træt af at alt, alt alt skal foregå via "itunes" bare navnet hænger mig langt ud af halsen.
Problemet er at jeg aldrig har jailbreaket den før, og der kommer åbenbart ikke noget jailbreak før engang efter ios5 kommer -.- man min næste tlf skal helt sikkert være en med android hvor man ikke bliver tvunget til kun at have de toner osv den kommer med omg, kan ikke se hvorfor de kan komme afsted med sådanne stalin lignende tilstande.
Har forgæves prøvet at downgrade til 4.3.3 istedet for det 4.3.5 jeg har på, det lykkedes også men den bliver så helt død efter det så at den ikke kan starte, så nu efter at have kæmpet over 5 timers tid læser jeg så at det ikke kan lade sig gøre, så jeg må åbenbart leve videre med den som den er :no:
Hvad sker der for tiden med android, altså hvad er det nyeste version ? og hvad kan anbefales ? Skal helst være ret nyt da jeg ikke er en der gider købe ny tlf hele tiden. Kan godt lide htc designmæssigt.