Søger seriøse LoL spillere

Spil d.  13. september. 2011, skrevet af HLP
Vist: 351 gange.

HLP
 
Nørd
Tilføjet:
13-09-2011 16:26:43
Svar/Indlæg:
59/7
Hey

Nu da Season 2 starter om lidt, tænkte jeg at det kunne være sjovt at prøve at spille lidt seriøst.

Derfor ville jeg høre om folk herinde evt. var friske på at prøve noget seriøst :) Alt efter hvor mange mennesker vi ender med at være, kigger vi på gamemode :) (Det betyder at hvis der kun er en der gider så spiller vi solo queue og hvis der er 2 hedder det 3v3, og 4 mand så spiller vi premade 5v5)

Lidt om mig, og et par krav til dig:
Jeg er 17, går i 2. G på STX, hvilket betyder at jeg ikke har tid (og sandsynligvis heller ikke lyst) til at spille hver dag.
Jeg er ret god til spillet, hvis jeg selv skal sige det, og tager det gerne meget seriøst, men kan også godt have det sjovt imens (medmindre du går 100% retard mode og ødelægger spillet for folk...)

Din alder er sgu egentlig ligegyldig, da jeg regner med at folk er modne nok til at kunne spille, før de overvejer dette. Du skal bare lade være med at skrige, så går det nok
Du skal (sjovt nok) have en mikrofon
Du skal have en ide om hvad der sker i spillet, og så må du MEGET gerne kunne finde ud af engelsk :)

Forresten spiller jeg på US

Add mig på skype (lol_cake) eller i LoL (HLP24), så tager vi en snak om det

(Folk vil måske kigge på min US og opdage min relative lave ELO... Den skyldes primært at jeg har spillet alene det meste af tiden, og mængden af idioter der findes på det niveau...)


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af HLP d. 13-09-2011 16:27:11.