jeg ville høre hvilken ssd i ville vælge ud af disse 2
OCZ agility 3 120 GB
Crucial M4 128 GB
jeg spøger fordi at der er en masse problemer med sandforce Controller og jeg ikke om de har fået løst problemerne i nu og da Crucial'en køre med marvel controller er det umiddelbart det bedste valg men OCZ'en har jo en noget støre læse/skrive hastighed men veed ikke om Crucial'en kan følge med der eller om der er andet der spiller ind
Håber der er nogen der kan hjælpe mig på forhånd tak
#4 Hvor ved du fra at problemerne med sandforce ikke er over i nu, har du læst det et sted eller har du selv prøvet det? for jeg har ikke kunne finde noget om det. det jeg finder er ca en måned gamle.
#4 Hvor ved du fra at problemerne med sandforce ikke er over i nu, har du læst det et sted eller har du selv prøvet det? for jeg har ikke kunne finde noget om det. det jeg finder er ca en måned gamle.
For tiden udnytter jeg meget brugerkommentarer fra www.newegg.com Det er ret mange der har problemer med Corsair Force3, Agility3 etc., selv med den nyeste firmware.
HyperX er der dog ikke så meget bøvl med, som mange af de andre. Dog er den også forholdsvis ny, så om den er stabil er lidt relativt.
Jeg installerede selv en Agility 3 på 60GB, og den virker upåklageligt indtil videre. Det er lidt en chance at tage. Men ovre, er problemerne desværre ikke.
Bl.a. Sandforce og OCZ har arbejdet med funktionel en firmware længe. Desværre opstår der hele tiden nye forhindringer åbenbart. Det er hvad jeg kan læse mig til rundt omkring.
Ja helt sikkert snup M4. Har selv en Crusial C300 64 GB og den køre sku bare nice. Detsuden er der stadig problemmer med sandforce controlleren og en jeg kender har haft 2 deffekte OCZ agility 3 60 GB i træk og venter nu på at få den 3 SSD hjem og fejler den også skifter han til crusial også. Den første SSD han købte døde helt efter kun 14 dages brug og den anden faldt drastisk i hastighed på meget kort tid på omkring en uge. til sidst kunne den ikke kommer over 140 MB/s i læse. Så ja lige som de andre helt sikkert M4.