Det er generalt noget lort at 90% af alle PC spil der udkommer er direkte skuffende.
De 4 bedste spil jeg har spillet/brugt tid på i løbet af de sidste mange år (Foruden COO MW2 som jeg faktisk blev glad for, men siden er ødelagt er cheatere og et fucked up join system)
har faktisk været Free 2 play prinsippet spil
Hvor man så kan købe ekstras/ting in game. Men også kan spille dem gratis, specielt det med at ku starte ud uden at ligge kroner og så faktisk se spillet/prøve spillet før man lægger sine penge der, det syntes jeg er et super prinsip/concept.
på den måde er det sidste gang jeg har brændt nallerne på at købe et spil til 2-400kr. som jeg så kort efter har fundet ud af er lort og derved har spildt mine penge på.
+
Den nye still med free2play prinsippet har utroligt mange fordele og er ikke nødvendigvis dyere end så meget andet, + man selv kan vælge hvor mange penge man kaster efter det.
Hvilket jeg generalt bedrer kan li, da de så også bliver viddere udviklede, i stedet for at udviklerne skider på det efter ½-1 år, hvor de så laver en 2(3)(4)(5)´er i samme serie i stedet og så dropper alle opdates/fixes til det gamle spil, li som mange af de store firma´er gør det.
de 4 free2play spil jeg har været faldet for har faktisk været utrolig gode på mange punkter, og jeg må indrømme at det eneste spil jeg ser frem til at købe på gammeldags maner i løbet af det næste års tid nok er Diablo 3. Alt andet bliver umidbart Free2play med mindre jeg prøver/ser noget der lige fanger af andre ting, men stadigvæk.
(kan anbefales)de free2play spil jeg selv har været igennem og har været/er bidt af.
1: World of tanks(super god grafik imo) dog lidt ustabil coding, så man kan godt få fps drops osv + kræver highend pc for at køre ordentligt.
2: League of Legends(LoL) Super godt spil hvis man godt kan li dota konceptet.
3: Battleforge (rigtigt fedt RTS spil med utrolig flot grafik)
4: Navyfield (godt nok 2D), men gameplayet er genialt.
har også spillet battlefields cartoon free 2 play shooter, +company of heroes free 2 play, men de fangede mig ikke så meget.