Jeg har det lige som dig ivan, jeg kan slet ikke døje de "pistol" kølere, ligesom de bundkort, grafikkort osv der er ude med forskellige gevær og biltemaer. Det ER da kun en 14 årig der kan syntes det er sejt. JEG går ihvertfald en lang bue udenom.
Fin test og kan kun være enig med udseendet... Skosålerne vil blive slidt ned af den bue der skal gås uden om med.
Noget som undre mig er at i har haft disse 1866MHz ram til test og så har testet Buldozer med 1600MHz ram når den Cpu er lavet til 1866MHz, hvorfor det ?
Okay ja det er jo en brugbar grund, men hvorfor så køre dine Geil ram i 1600MHz når de kan køre 1866MHz eller 2133MHz ?
Ikke at tråden her skal bruges til det, virker bare ret ulogisk at næsten alle som har lavet test ikke bruger de ram som er optimale til den men derimod optimale til den den sammenlignes med.
Testmaskinen består af: Asus Sabertooth 990FX bundkort AMD FX-8150 CPU 4GB Geil DDR3 PC-3-12800 1600Mhz 7-7-7-24 RAM AMD Radeon HD6950 Chieftec 750W PSU Western Digital Caviar® BlackT 500GB harddisk Microsoft Windows 7 Professional x64