Ingen problemer med nogen af dem jeg har haft hænderne i og den speed du har fået passer jo ganske godt til den controller dit bundkort har at gøre godt med 🙂
Nu har jeg noteret at du har noget imod den SSD og her skulle der også lige en kommentar ind, men gør dig selv en tjeneste og tjek hvilket bundkort der er brugt og hvilken Sata3 controller der sidder på det bundkort...
Nu har jeg gjort det for dig JMicron JMB362 og med den chip får ha det maksimale ud af den SSD og det er IKKE SSD som er problem der.
Jeg har installeret flere af de SSD de sidste 2 mdr og fået fuld ydelse ud af dem men er jo klart en fordel at have et chipsæt som rent faktisk kan følge med den ydelse som SSD kan yde.
Det gælder alle SSD med lidt saft i sig, det som der var galt med Controller på SSD galt alle SSD med Sandforce så prøv at finde ud af hvilke mærker som bruger dem og nævn deres navne også...
Jeg er ikke Corsair fan på nogen måde men jeg er fan af saglighed og folk som sætter sig ind i tingene inden de skal vejlede eller kommentere. 😉
Eneste man skal er at se dit svar i alle andre tråde omkring SSD så har du svaret og så er det her ret tydeligt 😉