Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2011 00:50:32
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg havde en Logitech MX1100 som lige pludselig ikke reagerede med sensoren, ringede tidligere på året ind og snakkede med kundeservice (tror jeg det var)jeg fortalte hvad problemet var og hvad musen havde af nummer der hvor batteriet sidder og så endte det med (uden de fik den gamle mus eller noget)at jeg havde valgt imellem alle logitechs mus.... så efter jeg i forvejen havde undersøgt markede nøje (er logitech mand, altid logitech mus, har multifunktions fjernbetjening,cam,trådløs rumblepad og aktive multimedia højtaler)valgte jeg topmodellen MX Performance.
Den fungere jo som sådan godt, skal ikke bruge den til spil men mere som allround mus som bruges til det hele (også spil) men spiller stort set kun spil på nettet som der meget sjældent skal bruges mus til i selv spillet.
Jeg er højre håndet og sidder meget ved computeren, da jeg elsker internettet,har hurtig internet, har en ok hurtig bærbar, gode højtaler som bruges meget til at høre musik med og masser af fritid.
Nu kommer (endelig) mit problem/dilemma, jeg har det sådan at jeg tit synes min lillefinger spænder fordi den ikke kan slappe af når jeg bruger min mus, der er simpelthen ikke nogen mulighed for at min lillefinger kan hvile på musen (ihvertfald ikke sådan som jeg holder på musen)den ofte køre ved siden af musen oven på mussemåtten,så jeg ikke slapper af i lillefingeren, jeg spænder i den side af min højre hånd hvor min lillefinger sidder,
sommetider ligger jeg mærke til det andre gange gør jeg ikke så meget, synes min MX1100 er bedre at holde på end min MX performance mus.
Kan jeg få en billig mus uden kabel,laser, med de 2 knapper på siden, så jeg hurtig kan gå frem og tilbage på nettet istedet for at flytte musen og trykke på pillene, gerne hurtig scroll som de 2 seneste mus jeg har brugt/bruger (MX 1100 og MX Performance) og som har bedre ergonomi end min MX Performance mus så jeg kan få støtte til min lillefinger så jeg undgør at spænde for meget med min hånd ?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 19-09-2011 00:51:16.