Bedste antivirus

Software d.  19. september. 2011, skrevet af mp_3
Vist: 965 gange.

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2011 10:32:20
Svar/Indlæg:
3588/418
Jeg har i lang tid kørt med MSE, og det har så vidt fungeret uden problemer. Ingen virus er kommet over tærsklen.

Dog har jeg de seneste dage tænkt over, om det kan betale sig at købe et antivirus program.
Er der så meget at hente, at det kan betale sig, og hvilket skal det så være?
spies_sparks

Superbruger
Tilføjet:
19-09-2011 10:40:39
Svar/Indlæg:
849/30
#0 Jeg bruger også MSE og det fungere fint. Så længe din PC er beskyttet, jeg kan ikke se fidusen i at købe en antivirus.

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2011 11:11:11
Svar/Indlæg:
8947/160
Det kommer jo helt an på hvordan du bruger din pc til daglig, og hvilke steder du kommer, om du dl meget osv. Personligt tror jeg godt jeg kunne undvære helt. Jeg kommer meget få steder på nettet og dl kun drivere og opdateringer. Jeg bruger så avira antivir free, og den er rigtig fin, den er meget "lite" bruger ingen systemresourcer og har vundet flere test som bedste gratis antivirus. Jeg mærker aldrig noget til den. De få gange jeg har været på nettet´s skyggesider for at hente cracks eller andet er den kommet op med det samme....bib..bib...bib. Udover det så bruger jeg den til hele husholdningen, og den er også fin til en 7 årig samt en 15 årig der tror man kan dl hele verden. Så det er vel et kvalitets stempel. Jeg bruger den på alt hvad jeg installerer for andre også (Rigtig mange maskiner) og alle er glade, og JEG slipper for ekstra arbejde. Så alt i alt kan den kun anbefales herfra.

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
19-09-2011 13:42:46
Svar/Indlæg:
1630/101
Præcis som #2 skriver, jeg bruger min PC til mange forskellige opgaver - mest til kunder (Bl.a. hjemmesider) og billeder. Jeg har ikke tid, råd til nedbrud.. og har ikke lyst til at videregive noget dårligt til andre. Jeg benytter Norton Internet Security 2011 - mærker den ikke og den gør sit arbejde perfekt. Derfor giver jeg gladeligt 3 - 400 kr. årligt og har heller ikke oplevet et problem i mange år overhovedet. Dermed ikke sagt at jeg tror mig 100 % garderet / sikret mod snavs 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tatoo1956 d. 19-09-2011 13:43:14.

sino

Enthusiast
Tilføjet:
19-09-2011 14:20:25
Svar/Indlæg:
502/4
Jeg er enig med flere ovenfor.
Du behøver ikke købe av.
MSE eller avast fungerer perfekt.

Jeg vil dog råde dig til at beskytte for malware idag, idet det er der "angrebene" kommer.

http://www.iobit.com/malware-f...

og når du er ved det, kan du samtidig hente

http://www.iobit.com/advanceds...

for at få ryddet lidt op på pc'en.

Der findes andre udmærkede gratis programmer som kan det samme.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sino d. 19-09-2011 14:24:08.

vindum

Superbruger
Tilføjet:
19-09-2011 18:56:07
Svar/Indlæg:
365/0
Du kan jo blive forblive offline, så er du helt sikker:)
Hvis du er bag en router, er NAT i sig selv en god safety feature, med mindre du allerede er ramt er noget 'snask'. Personligt bruger jeg McAfee Enterprise, med deres Spymodule installeret. Du kan sætte det op som du vil ha det, endten light, eller heavy som selvsagt kræver mere. Før hen har jeg brugt avast og avt med success.