Superbruger
Tilføjet:
19-09-2011 15:37:10
Svar/Indlæg:
353/59
Jeg har med nød og næppe fået lånt en midlertidig arbejds HP computer (HP Probook 6550b) af min far indtil jeg selv fik en ny bærbar.
Nu er min kæreste imidlertid kommet til at lave en stor fed ridse svarene til låget der vender op ad når computeren klappes sammen. Der er ikke kommet strukturel skade på skærm eller andre komponenter - der er så at sige bare en stor fed ridse i lakken der skal forklares til farmand.
Nogen der har nogle gode ideer / eller kender til HP service reparatører svarende til Århus, Viborg eller Horsens?
Har haft ringet til HP support der henviser til servicegruppen i KBH. Selve delen koster kun omkring 3-400kr, men Servicegruppen tilbyder ikke reparation i Århus og vil ikke give et overslag på reparations/udskiftningsprisen før jeg har sendt den til KBH i første omgang - men oplyser at timeprisen er 1250kr...
ville høre herinde om der var nogle mere alternative (og billigere!) måder at få løst problemet på - nægter at give alt mellem 1500-2500kr for at få skiftet en ikke-betydende plastikdel, men er selvfølgelig også pænt træt af at informere farmand om at den fine nye bærbare han lånte mig nu ligner et trafikuheld fortil 😩
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af sortiarius d. 19-09-2011 15:38:10.