Overclocker
Tilføjet:
19-09-2011 22:30:56
Svar/Indlæg:
538/47
Jeg har i torsdags fået nye dele til at samle en computer. Det fik jeg også gjort og over weekenden fik jeg installeret alt det jeg skulle bruge og sat win7 op til SSD. Computeren var stabil med furmark og prime samtidigt, den blev lidt varm men ikke mere end 70 på cpuen og 85gfx, hvilket jeg mener er acceptabelt i et lownoise kabinet og under 100% load. Mine ram var også fine under et windows ram tjek.
Men min computer BSOD'ede efter et stykke tid med BFBC2. Jeg mente at fejlen var på den samsung F4 2tb HDD, som spillet lå på. Så jeg ville flashe firmwareen til en nyere version. Jeg fulgte instruktionerne, men da jeg havde sat usb nøglen i og slukket computeren, fortrød jeg og ville lige tage en backup af indholdet, da det var downloadet fra bl.a cdon og adobes side, og mit internet har ikke kørt så stabilt, grundet tdc og deres lyn 🤡 og det ville derfor være surt at skulle hente så mange GB ned igen.
Da jeg så restartede og bootede fra ssd'en til windows kom jeg til skrivebordet før computeren straks gik i sort -ingen bsod. Jeg prøvede at tænde igen men intet skete.
NU har jeg her i dag og igår prøvet at få liv i computeren men jeg får intet på skærmen og blæserene kører på fuldt drøn. Jeg har prøvet at bytte rundt på ram'ne, køre dem enkelt hvis, i forskellige slots, at pille alt fra undtagen: ram, cpu, mb, psu og gfx og intet sker. Det underlige er at jeg på et tidspunkt fik gang i den og kom ind i bios, resettede og prøvede at boote fra en win7 cd. Det fik jeg lov til og den grå bar, der loader win7 setuppet kom frem. men da den var ved 99% blev skærmen atter sort og computeren genstartede til fuld blæs og sort skærm. Jeg har ikke set noget på skærmen siden.
Hvad kan jeg gøre?