Har lige installeret Crysis 2, og når jeg går ind i spillet, kan jeg høre lyden, se cursoren, men alt er sort. Jeg kan godt bevæge mig rundt i menuen, men kan ikke se noget andet en cursoren.
Har set andre på nettet med samme problem, de lavede en .cfg der sætter opløsningen til 1920x1080, det hjalp for dem, men ikke for mig. Kan simpelthen ikke finde andre løsninger, nogen der har en idé?
Det ville være dejligt med lidt mere info, som hvilken udgave, altså om du har opdateret til ver. 1.9, driver version, DX version, etc.
Ellers kan jeg se, at det er et almindeligt problem i den crackede/pirated udgave af spillet...nogle brugere har dog også meldt tilbage, at de har fået det problem efter at have opdateret til ver. 1.9 og installeret de to grafik-opdaterings-pakker der kom samtidig med patch 1.9
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Franner d. 22-09-2011 13:21:51.
Tror godt du kan regne med at det er problemet. 1.9 patchen er ganske ubruglig, ikke alene har mange brugere problemer med at få den til at virke, men man kan heller ikke loade save games og mange har problemer med multiplayer også 😕 .
#3 Ej for helvede da.. Men.. Virker DX11 patchen og high-res texts ikke kun med 1.9'eren? For hvis ikke jeg kan få de to pakker, så er jeg sgu lidt ligeglad med spillet 😕
#3 Ej for helvede da.. Men.. Virker DX11 patchen og high-res texts ikke kun med 1.9'eren? For hvis ikke jeg kan få de to pakker, så er jeg sgu lidt ligeglad med spillet 😕
Man skal ha' 1.9 installeret for at kunne bruge DX11 og High Res pakkerne, sorry...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Franner d. 22-09-2011 17:07:41.