Superbruger
Tilføjet:
22-09-2011 19:01:55
Svar/Indlæg:
113/32
Hej.
Min computer ville ikke starte op i windows da jeg kom hjem idag. Mærkeligt tænkte jeg, men tænkte ikke nærmere over det og valgte så at formatere.
Det gik fint, fik installeret drivers osv og genstarter som man nu skal. Kommer lige akurat ind i windows, når lige at se muse pilen et split sekund og så er der sort skærm igen, men kan hører den går ind i windows pga af windows start lyden.
Vælger så at prøve at starte i fejlsikret og det kan den godt. Men kan ikke få den til at starte op uden det bliver sort skærm i normal tilstand, så prøver at formatere igen og med ny windows installation, vælger jeg kun at installere internet og hente de nyeste drivers til alt, da det er nogle gamle jeg kører med, tænkte jeg det måske kunne være problemet, men bare sort skærm igen.
Sidder nu i fejlsikret med internet support og lagde mærke til, da jeg ville ha en lidt større opløsning, så jeg kunne navigere lidt lettere rundt på hwt for hjælp, at min skærm går i sort, når den kommer over 1400*1050, så er bange for det måske er min skærm som fejler ?! Den er ikke særlig gammel, måske 4-5 måneder gammel, hvis overhovedet det. Det er en Dell Ultrasharp U2410, hvis der er andre som har bud på et problem jeg måske har overset er alle foreslag velkommen !
Og kan det lade sig gøre at ændre sin opløsning i fejlsikret, så den beholder den opløsning i normal tilstand, så jeg kan teste om det virkelig er min skærm som er fucked ?!
Lige nu starter den jo bare op i 1920*1024
Og undskylder den massive væg af tekst :)