ASUS U46SV eller ASUS U36SD

Diverse d.  22. september. 2011, skrevet af KEFiR-
Vist: 879 gange.

KEFiR-

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2011 19:14:10
Svar/Indlæg:
274/69
Hej

Jeg har kigget på disse to bærbar men har utrolig svært ved og vælge. så kunne godt bruge jeres mening.

ASUS U36SD
Fedest design
God byggekvalitet

ASUS U46SV
Nvidia GT540M
14"

Nogle der har haft dem begge i hånden og ved hvordan bygge kvaliteten af dem begge?

ASUS U46SV er den lige så godt bygget som ASUS U36SD

Hvad ville i vælge.

de er så tæt på og være samme størrelse det næsten kan være det samme.

Hvad siger i?
gaming-king

Superbruger
Tilføjet:
22-09-2011 20:01:00
Svar/Indlæg:
1001/5
Jeg har for ikke mange uger siden (2-3) købt en U46 til min kæreste og er ovenud tilfreds med den. Den holder batteri VIRKELIG lang tid, hvis man altså gider skrue lidt ned for brightness og alt det der gøjl - så kan den nemt holde 9 timer. (rigtige timer - ikke de estimerede Windows timer).

Der er dog ting du skal være opmærksom på:

Højttalerne spiller ikke særligt højt (eller godt), og sidder ret tæt på hinanden, så ofte lyder det som mono..

Pga. det store batteri og designet på bærbaren, kan man ikke slå skærmen 180grader op.. Den kommer vel kun op i 120grader før den så ikke går længere..

Men nå, det er også det eneste! og er de ting irrelevant for dig, så tag U46'eren. Den er lidt større og det er godt i mine øjne - jeg synes desuden også tastaturet er ret godt på den, og byggekvalitet er ganske god - set i forhold til prisen.

KEFiR-

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2011 20:13:38
Svar/Indlæg:
274/69

Hvordan er alu farven? er den alm sølv alu eller er den sådan ala champange Alu? kan være svært og vudere på billeder.

bruger aldrig højtaler i en laptop syntes generalt det er træls og høre på, og tror godt jeg kan leve med skærmen ikke kan åbne mere op end det.