Well som overskriften lyder. Jeg har dette HIS 5870kort og er blevet lidt i tvivl om det er nok power til BF3, hvad siger i? Burde jeg opgradere og evt til hvad? Smide et kort mere i CF eller vælge noget helt nyt? Tænker også lidt at 7xxx serien må være på trapperne så det er måske dumt at gå ALL in på noget pt?
Tanken var også på ram i maskinen pt er der 6gigs Cl7'ere men måske 12 vil gøre en forskel? :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Zapa d. 26-09-2011 21:39:53.
Dit 5870 yder rigtig godt i det spil, næsten som 6970. Jeg er ret sikker på det nok skal køre fint på high, om ikke andet så med et lille OC 1000mhz på core skulle ikke være svært. 😲
#6 Fordi jeg synes at EA er latterlige når de vil data mine brugernes computere og give det videre til 3. part.. sådan noget p*s gider jeg ikke støtte :)
"In addition to information that you give EA directly, EA collects nonpersonally identifiable (or anonymous) information for purposes of improving our products and services, providing services to you, facilitating the provision of software updates, dynamically served content and product support as well as communicating with you. The non-personally identifiable information that EA collects includes technical and related information that identifies your computer (including the Internet Protocol Address) and operating system, as well as information about your Application usage (including but not limited to successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral hardware."
Jeg kan forstå at de gerne vil vide hvilken hardware brugerne har, men det kommer da slet ikke dem ved hvilke programmer der ellers er installeret - eller har været installeret, og hvor tit de bruges.
Så derfor har jeg valgt at droppe EA indtil at de stopper det crap - hvis de nogensinde gør det.
#9 Steam gør jo "næsten" det samme. Men det er der ikke nogen der klager over 😳 Og det var nok ikke "EA's" valg at gøre det, men de finans aber i store jakkesæt som sådanset ejer EA, kaldet investorer, hvor det de har gang i = Mere profit.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nickzy d. 28-09-2011 09:02:13.
10# Altså selvom der efterhånden er kommet et par nyere generationer gfx fra amd siden 5850/5870 betyder det jo ikke at det er dårlige kort. Hvis man inkluderer OC er kortene IMO ligeså gode som overclockede 6870/6950/6970 de clocker nemlig ikke nær så godt som 58xx serien. Og se på antallet af shadere/texturenheder osv, så er det jo klart at de stadig er helt med fremme. Det eneste de nye kort er bedre til er tesselation, og det er der altså ikke specielt mange spil der benytter sig så meget af. Endnu ihvertfald. 😛 😉