enten haf (high air flow) eller cm 690 II, hvilket er et super kabinet, har selv købt 690 II advanced nvidia edition, og cpu temp faldt 5 grader ved at skifte til det nye kabinet (gik fra et stort chieftec dragon full tower)
Jeg er også glad or mit cm690 pure , jeg kan holde en i7 920 @4.2ghz og 3 stk 5850 kolde, selv med overvolt+OC på gfx også, det er da meget godt klaret.
OK, det har jeg så, selvom det er den store noctua og der er masser af blæsere i kabinettet, så er min cpu i nærheden af 70c ved full load. Men med 3 grafikkort og en i7 1366 SKAL det blive varmt, jeg syntes bare det er flot at man kan holde det indenfor driftstemperatur med alt det overclockede HW. Det kunne vel kun blive værre hvis jeg smed 3-4 stk 480gtx kort i dyret, SÅ bliver det nok for varmt.!!
#7 Selvfølgelig gør det det. 120 indtag forneden foran. 120 udtag foroven bag. 120 udtag over psu bag. Fri airflow gennem kabinettet, og så noctua ind fra front og ud mod bag!
Når jeg ser de 65 deg, er tiden inde til at blæse støvet ud.
#6 Nu er jeg ikke meget for oc. Synes det gi'r for lidt i forhold til risikoen. Kunne da sætte cpu/gfx'er en del op, men når det kører perfekt, hvorfor så?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sino d. 29-09-2011 15:07:26.