Origin kan ikke forbinde til netværket?

Software d.  28. september. 2011, skrevet af Gamer_Chres
Vist: 1716 gange.

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2011 21:48:10
Svar/Indlæg:
1158/321
Jeg har hentet origin, installeret det, men når jeg prøve at logge ind kommer den med følgende fejl:

Origin-netværket kunne ikke kontaktes. Vær venlig at undersøge din netværksforbindelse, og prøv igen.

Og jeg er lige så meget på internettet når jeg prøver at logge på Origin, som jeg er når jeg nu sidder og skriver dette indlæg.

Forstår det dælme ikke. 😢
crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2011 22:08:28
Svar/Indlæg:
7765/230
du har sikker allerede fået forbindelse, sker også for mig indimellem..
Ville livet da ikke være kedeligt, uden de knaster der skal overvindet fra tid til anden. 😛

Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2011 22:35:32
Svar/Indlæg:
3385/80
Det er fordi den er igang med at data mine din computer 😲

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2011 23:40:38
Svar/Indlæg:
1158/321
#2 Er det virkelig rigtigt at den kan gøre det?

For det synes jeg virkelig er at krænke folks personlige liv...

KinGzeDK

Superbruger
Tilføjet:
29-09-2011 07:48:53
Svar/Indlæg:
411/7
EA har ændret deres EULA så den ikke er helt så aggresiv længere..

2. Consent to Collection and Use of Data.

EA knows that you care how information about you is collected, used and shared, and we appreciate your trust that we will do so carefully and sensibly. Information about our customers is an important part of our business, and EA would never sell your personally identifiable information to anyone, nor would it ever use spyware or install spyware on users' machines. We and agents acting on our behalf do not share information that personally identifies you without your consent, except in rare instances where disclosure is required by law or to enforce EA's legal rights.

In addition to information that you give EA directly, EA collects non-personally identifiable (or anonymous) information for purposes of improving our products and services, providing services to you, facilitating the provision of software updates, dynamically served content and product support as well as communicating with you. The non-personally identifiable information that EA collects includes technical and related information that identifies your computer (including the Internet Protocol Address) and operating system, as well as information about your Application usage (including but not limited to successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral hardware. As noted above, this information is gathered periodically for purposes such as improving our products and services, troubleshooting bugs, and otherwise enhancing your user experience.

This and all other data provided to EA and/or collected by EA in connection with your installation and use of this Application is collected, used, stored and transmitted in accordance with EA's Privacy Policy located at www.ea.com <http://www.ea.com >. To the extent that anything in this section conflicts or is inconsistent with the terms of EA's Privacy Policy, the terms of the Privacy Policy shall control.

Die_Happy

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 01:25:50
Svar/Indlæg:
3385/80
#4 Nej.. de har omskrevet den, så folk tror at den ikke er så aggressiv mere. Men.. der er intet ændret. Du giver dem stadig ret til at data mine din computer. De må endda indhente og gemme oplysninger om hvilke programmer du har installeret, hvilke du har haft installeret - og hvor tit du bruger programmerne.

Det er i min verden sygt.

KinGzeDK

Superbruger
Tilføjet:
30-09-2011 02:38:24
Svar/Indlæg:
411/7
Nemlig. Vejen til det totale overvågnings er banet - og EA går forrest.

Problemet er bare at det ikke er nemt at boykotte dem når de står bag så mange titler.

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 09:59:27
Svar/Indlæg:
1158/321
Kan man ikke bare kryptere sine andre harddiske? Og så have Origin installeret på sin systemsdisk?

KinGzeDK

Superbruger
Tilføjet:
30-09-2011 12:55:53
Svar/Indlæg:
411/7
Tror mere det er i windowsbiblioteket hvor de kan gå ind og se hvad du har (af)installeret og bruger og sådan. Nok ikke at den laver et helt systemscan.