Okay, jeg går på HGS (HG for studenter), men jeg føler ikke rigtig, at uddannelsen giver noget. Jeg valgte HGS for at få tiden til at gå og få SU og lidt ekstra uddannelse. Men jeg har tænkt mig at stoppe her næste uge.
Problemet er, at jeg får SU i morgen, men hvis jeg stopper næste uge, skal jeg så betale det tilbage? Eller skal jeg have været på skolen i mindst halvdelen af måneden, før jeg ikke behøves at betale det tilbage?
Skal nemlig til København den her måned, så vil helst undgå at betale min SU tilbage 🙂
Da jeg læste, var der ikke noget der hed su. Hvis du ikke kan finde ud af hvad du vil, så bed dine forældre om hjælp og betal tilbage hvad du har lånt. Vi andre skal ikke betale for din "usikkerhed"!
#3 ja det er jo super nemt at finde et arbejde heroppe i Nordjylland. Jeg smider tre ansøgninger hver uge, som jeg har gjort i lidt over en måned uden held. Og jeg ved godt, hvad jeg skal lave. Så tag en kiks.
Hvis det kan gøre folk glade var jeg opvasker, da jeg var 17 år gammel, hvor jeg ved et uheld betalte cirka 5000 kroner i SU, som jeg ikke har fået tilbage. Imens jeg har gået på HG, har jeg fået cirka 4000 kroner. Kan vi komme tilbage til emnet?
Hvis det kan gøre folk glade var jeg opvasker, da jeg var 17 år gammel, hvor jeg ved et uheld betalte cirka 5000 kroner i SU, som jeg ikke har fået tilbage. Imens jeg har gået på HG, har jeg fået cirka 4000 kroner. Kan vi komme tilbage til emnet?
Tror du ikke bare vi skal gå ud fra, at hvis du ikke har fået dine 5000 tilbage, er det fordi du ikke er berettiget til at få dem tilbage.. Hvis jeg ved en fejl indbetaler for meget/lidt, kommer der altid enten en opkrævning eller tilbage betaling.. :yes: