EA Origin / BF3 beta problemer

Spil d.  29. september. 2011, skrevet af mik_n
Vist: 1348 gange.

mik_n

Newbie
Tilføjet:
29-09-2011 19:00:03
Svar/Indlæg:
0/1
Hej

Jeg har store problemer med at få EA Origin og BF3 beta til at virker.

1: Origin har nu downloaded BF3, men kan ikke installere det, da jeg ikke er logget ind som administrator. Jeg har startet programmet som admin. Sat alle exe filer, i origin mappen, til at starte som admin. Deaktiveret UAC i windows.

2: Har tidligere fået installeret BF3, men slettede det igen, da det ikke virkede. Når jeg startede det, skete der intet. Dog havde jeg i task manager en bf3.exe process som brugte >200 K hukommelse og inden cpu kraft. Denne process kunne jeg ikke terminere.

3: efter jeg har startet origin, kan jeg ikke lukke det igen. Kan godt lukke selv programmet, men i task manager køre en process, originclientservice.exe, som ikke vil lukke. Jeg kan efterfølgende ikke lukke min computer ned. Jeg kan kun slukke den på den hårde måde(reset/power i 8 sec)

PLEASE help me. De 2 dages tidligere adgang til BF3 open bate, er spildt og har selvfølgelig intet hørt fra EA.

Nogle der har haft ligende problemer eller som faktisk har fået det til at køre?

På forhånd tak.
Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2011 19:56:28
Svar/Indlæg:
1229/130
Jeg havde fuldstændig samme problem som dig. Først, så skal du sætte Internet Explorer som standard browser. Når det er gjort, så luk alt hvad der hedder firewall/antivirus/anti-spyware, det hjalp for mig.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2011 21:41:48
Svar/Indlæg:
5474/39
Jeg har problemer med grafiken på nogle server. det er som om man fald ned i et hul og står kigger op til de andre i mappet.
Jeg har problemer med der kun er rush server. Jeg gad godt prøve køre i køretøj.
Jeg syntes BfBC2 er bedre sat sammen. Jeg skal vænne sig til knapperne er forskellige steder. Generalt, så er personerne også meget små...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 29-09-2011 21:42:37.

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 02:03:06
Svar/Indlæg:
1229/130
#2 Det er ikke et problem med grafikken, du falder simpelthen gennem jorden, det er en bug.

Hmm det map de har valgt er efter min mening ikke specielt velegnet til Conquest, hvorfor vil du gerne spille det på sådan et map? 🙂

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 12:23:59
Svar/Indlæg:
5474/39
for prøve fly, tank, jeeps også videre. Hvordan det køre og virker, men syntes helikopter er pænt svære få ned i bfbc2.

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 12:39:47
Svar/Indlæg:
1229/130
#4 Jamen der er jo ikke mulighed for at bruge køretøjer eller fly på det map, så selvom man kunne spille conquest i det, ville der ikke være nogen fly eller tanks, da mappet nu engang er lavet sådan, at brugen af køretøjer ikke er mulig.

EDIT: Kan fortælle dig at jeg har spillet det map der hedder Caspian Border hvor der er fly, tanks, helikoptere osv. med. Det virker sgu egentlig meget godt, eneste jeg synes er lidt underligt er, at jetflyene flyver helt vildt langsomt.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Invzr d. 30-09-2011 12:41:30.

Hakankitir

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 15:27:45
Svar/Indlæg:
714/95
Er der andre der har problemer med spillet. Det har virket perfekt for mig de første 2 dage og nu kan jeg ikke komme ind i nogen servere overhovedet. Den siger check firewall settings og jeg har ikke ændret noget siden den dag jeg spillede det. De er igang med at fucke up for mig da jeg har glædet mig vildt meget til spillet. I betaen har jeg haft problemer med at ryge under jorden, skærmen blinker grøn og hvid ved hurgtige bevægelser.

Har i nogen ide hvordan jeg kan spille igen?

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 15:51:16
Svar/Indlæg:
1229/130
#6 Har du prøvet at lukke din firewall helt? Det bliver jeg nødt til for at kunne spille

DKTrident

Erfaren rotte
Tilføjet:
30-09-2011 16:26:05
Svar/Indlæg:
44/3
beklager at måtte meddele at jeg har hentet, installeret og spillet beta'en uden nogen af de ovennævnte problemer, dog da betaen åbende d. 27.9. havde jeg problemer med at efter 5-10 min. spil så fik jeg server timed out og blev smidt af... jeg spillede i 2 timer i går og der var dette problem løst.. har aldrig oplevet "hullet i jorden"... der var køretøj i Alfa udgaven men denne er væk i Beta'en. Har I undersøgt om der er noget i jeres "rigs" som falder udenfor de anbefalede hardware krav ? no offense blot en teori

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2011 17:14:21
Svar/Indlæg:
1229/130
#8 Var der et køretøj i Operation Metro?? Det lyder da fjollet 😕 Altså jeg vil mene mit system (i profil) lever op til de anbefalede krav, og jeg har haft samtlige af de nævnte problemer 😛